کد خبر: 1208498
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
رئیس جمهور:
رئیس‌جمهور کشورمان ضمن تشریح اهداف سفر دوم استانی خود به زنجان گفت: یک‌سری نیاز‌ها از طریق مسئولان و اقشار مختلف مردم جمع‌آوری شده که در جلسه امروز آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.

جوان آنلاین: آیت‌الله رئیسی در بدو ورود به استان زنجان در فرودگاه در جمع خبرنگاران به اهداف خود در سفر دوم به استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: به مردم استان زنجان که به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی شناخته می‌شوند عرض سلام می‌کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی ضمن ادای احترام به ۳۵۳۵ شهید استان زنجان گفت: در دور نخست سفر با توجه به نیاز‌های استان مصوباتی داشتیم و طبیعتاً دور دوم سفر پیگیری مصوبات دور نخست است که ببینیم چه اقداماتی از سوی مسئولان استانی صورت گرفته است. طبق گزارش‌هایی که در اختیار ما قرار دارد حاکی از آن است که مدیران استان همت انجام داده‌اند کار‌های خوبی انجام شده و برخی دیگر در حال انجام و اقدام است.

رئیس جمهور در ادامه از اقدامات صورت گرفته در خصوص احداث مسکن ابراز خرسندی کرد و گفت: واگذاری زمین‌ها و احداث مسکن به خوبی خوبی صورت گرفته و به لطف خدا بخشی از آن‌ها هم در این سفر به مردم واگذار خواهد شد.

وی به موضوع مهم دیگر در استان یعنی حوزه "اشتغال" اشاره کرد و گفت: موضوع اشتغال یکی از نگرانی مهم مردم استان زنجان است که آمار‌ها نشان می‌دهد نرخ بیکاری کاهش جدی داشته است. همینطور احیا و راه‌اندازی واحد‌های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل نیز از کار‌هایی بوده که در استان به خوبی دنبال شده است.

آیت‌الله رئیسی با اشاره به چگونه جمع‌بندی کردن مصوبات سفر استانی گفت: مواردی از طریق نماینده، ولی فقیه در استان، نمایندگان مجلس استان، مسئولان استانی، علما، بازاریان و فرهیختگان جمع‌بندی شده تا این موارد و نیاز‌ها در جلسات امروز مطرح شوند تا به نتایج قطعی برسیم. انتظار داریم مدیران استانی با کار جهادی رضایت مردم را افزایش دهند.

وی در پایان بابت تاخیر سفر خود به مدت ۲۴ ساعت از مردم استان زنجان عذرخواهی کرد و افزود: به خاطر حادثه تروریستی کرمان ضرورت داشت که برای عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای کرمان در این شهر حضور یابد.

هفت هزار و ۸۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف روز شنبه در دومین سفر استانی رئیس جمهور در آیینی با حضور آیت الله رئیسی در استان زنجان به بهره برداری رسید.

در این آیین یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در قالب زمین‌هایی ۹۹ ساله به متقاضیان واگذار شد.

در بخش خودمالکی و بخش خصوصی نیز یک هزار و ۲۱۳ واحد مسکونی به مرحله بهره برداری رسید.

از مجموع این‌ خانه ها، ۷۷۰ واحد مربوط به بخش نوسازی در بافت فرسوده و بازآفرینی شهری و چهار هزار واحد مسکونی نیز مربوط به بخش روستایی است که امروز به بهره برداری رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار