کد خبر: 1210955
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی به بازی برای رسیدن به مراحل بالاتر در جام ملت‌های آسیا قدم بر می‌داریم.

جوان آنلاین: رضا اسدی در حاشیه تمرین امروز چهارشنبه تیم ملی فوتبال ایران گفت: شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم. یک بخشی از تیم ریکاوری بوده و همه الان آماده‌ایم و روحیه‌ها بالاست. امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش مهر، بازیکن تیم ملی ایران ادامه داد: شرایط من هم خوب است. آمادگی جسمانی بالایی دارم. در کنار این بچه‌ها هم مگر می‌شود حال آدم خوب نباشد؟ آماده هستم و هر موقع بتوانم به تیم کمک کنم، تمام تلاشم را خواهم کرد.

هافبک تیم ملی در خصوص شناخت از هنگ کنگ گفت:: یک بازی دوستانه با هنگ کنگ داشتیم و عملکرد خوبی هم داشتیم، ولی بازی رسمی متفاوت است و با این حال ما باید تمرکز بیشتری در این مسابقه داشته باشیم.

اسدی در پاسخ به اینکه چه تیمی می‌تواند رقیب بزرگی برای ما باشد، گفت: الان تمام تمرکز ما روی بازی هنگ کنگ است و فکر می‌کنم بهتر این است که قدم به قدم پیش برویم.

وی در خصوص مدعیان جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: شرایط هر تورنمنت به شکلی است که تنها ۶-۷ بازی انجام می‌دهد و هر تیمی بتواند تمام بازی‌های خود را پیروز شود، قهرمان می‌شود. من فکر می‌کنم که بزرگتر‌های تیم و کادر فنی صلاح دیده و بازی به بازی فکر کنم، خیلی بهتر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار