کد خبر: 1211472
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
سخنگوی شورای اسلامی شهر در بازدید از خانواده شهدا :
اعضای شورای اسلامی شهرکرج به همراه مدیر منطقه ۶ کرج و رئیس بنیاد شهید و ایثارگران با خانواده دو تن از شهدای دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کردند.

مهاجری، عمار ایزدیار و محمد اسدیان از اعضای شورای اسلامی شهرکرج به همراه محمدرضا آژیر، مدیر منطقه و حسینی؛ رئیس بنیاد شهید و ایثارگران، با خانواده معظم شهیدان والامقام محمدرضا کمالی دهقان و علی اصغر کمالی دهقان دیدار کردند.

عمار ایزدیار با تاکید بر اینکه سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه خدمتگذاران است و خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند، افزود: دیدار خانواده شهدا موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

علیرضا رحیمی در ادامه با بیان اینکه همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه‌های اعضای شورای اسلامی شهر کرج است، افزود: با توجه به عزم و سیاست‌های دوره ششم شورای اسلامی شهر در راستای تکریم و گرامیداشت خانواده‌های معظم شهدا، در این دیدارها ضمن تقدیر و تکریم از خانواده‌های معزز شهدا تلاش می‌کنیم تا مسائل و درخواستهای این عزیزان در کوتاهترین زمان ممکن برطرف شود.

گفتنی است؛ در پایان این دیدارها با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یاد بود از صبر و ایثار خانواده معظم شهیدان تجلیل شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار