کد خبر: 1213678
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
رئیس شورای اسلامی شهر تهران مطرح کرد
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دست اندرکاران اجرای تقاطع بزرگراه‌های شهیدان باقری و زین‌الدین با طراحی مناسب این تقاطع، از هزینه‌کرد در تملک املاک این محدوده جلوگیری کردند.

جوان آنلاین:  رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در بخش‌های مختلف از جمله فنی و مهندسی آنچه که بخواهیم می‌توانیم انجام دهیم و تمام این موفقیت‌ها از حماسه ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی است.

به گزارش صدا و سیما، مهدی چمران گفت: دست اندرکاران اجرای تقاطع بزرگراه‌های شهیدان باقری و زین‌الدین با طراحی مناسب این تقاطع، از هزینه‌کرد در تملک املاک این محدوده جلوگیری کردند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: تا پایان سال هفت طرح به مردم تحویل داده خواهد شد و نهضت آبادانی در تهران ادامه خواهد یافت؛ البته این کافی نیست و ما راضی نیستیم و باید فکری به حال ترافیک در هم پیچیده پایتخت کنیم.

مهدی چمران گفت: امیدواریم شهردار تهران در بازگشت خود از چین با توجه به خبر‌هایی که از قرارداد‌ها خواهد داد، بتوانیم کاری کنیم؛ هرچند تهران یک دریاست و ۱۰۰ اتوبوس دیده نمی‌شود و باید چند هزار اتوبوس تامین کرد.

رئیس شورا با بیان اینکه ما مجبور شدیم اتوبوس‌های دوکابین خریداری کنیم، گفت: اگر این اتوبوس‌ها خریداری نمی‌شد، وضع ترافیک وحشتناک‌تر می‌شد؛ اما متاسفانه خرید این اتوبوس‌ها متوقف شد و مردم در سرما و بارندگی منتظر اتوبوس می‌مانند به هرشکل امیدواریم اتوبوس‌های خارجی وارد شود و خودروسازان داخلی نیز با رفتن به سمت برقی‌سازی، اتوبوس‌های مورد نیاز را تامین کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار