کد خبر: 1214104
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۹
سروش صحت در نشست خبری "صبحانه با زرافه‌ها" به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

جوان آنلاین: سروش صحت در نشست خبری "صبحانه با زرافه‌ها" به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحت در ابتدای صحبت‌های خود گفت: من و ایمان صفایی سالهای سال با هم کار کرده‌ایم و آثارم چیزهایی است که به آن علاقه داریم. من و ایمان چیزی که می‌نویسیم جهان‌بینی، اعتقاد و حس‌مان است.

صحت درباره احتمال اقتباس کردن برای فیلم‌های بعدی‌اش گفت: من و ایمان صفایی دلمان می‌خواهد از گنجینه ادبیات استفاده کنیم و یکی از آرزوهای ماست و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

او درباره ایده فیلم بیان کرد: ما سه داستان در ذهن‌مان داشتیم که رفاقت چند مرد بود و دیگری رفاقت چند خانم و دیگری نصفه‌اش درباره رفاقت چند خانم و نصفه‌اش چند آقاست. فیلم درباره دوستی و مرگ که مهم‌ترین مسئله زندگی من و درباره بخشش است. همه با بخشیده شدن و گذشت نیاز داریم و در فیلم با نبخشیدن مشکلات بعدی پیش آمد. چیزهایی که می‌توانیم ببخشیم را در زندگی ببخشیم تا زندگی ادامه پیدا کند.

صحت ادامه داد: ما هر چیزی در دنیا که دوست داریم در زندگی‌مان تاثیر می‌گذارد. من این فیلم را مدیون فیلمبردار فیلم آرمان فیاض هستم. صحنه‌ها و قاب‌ها کار او بوده و موسیقی کار مهیار علیزاده بوده و تمام اینها فیلم را تماشایی کرده است.

این کارگردان گفت: پایان فیلم با بخشایش و امید همراه بود و حس روشنايي داشت. پابان فیلم برایمان خیلی اهمیت داشت و روشن بود. فیلم به هنگاور شباهت دارد ولی از روی این فیلم کپی نکرده‌ایم. حتما هر چیزی که ما دیدیم و خواندیم و شنیدیم روی مغزمان اثر گذاشته و حتما فیلمی مثل هنگاور رویمان اثر گذاشته است. 

پژمان جمشیدی از طریق تلفن همراه با خبرنگاران صحبت کرد و گفت به خاطر حضورش در جزیره خارک برای بازی در سریال زیر خاکی، نتوانسته در نشست خبری حاضر شود.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار