کد خبر: 1217601
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر یکشنبه در جمع مردم خراسان جنوبی که در مسجد امام حسین بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد به وجود مبارک حضرت مهدی (عج) به معنای اعتقاد به توحید است چرا که ایشان پرچم یکتاپرستی را در سراسر جهان برافراشته خواهد کرد.

جوان آنلاین: کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی گفت: امام (ره) از عمق اعتقاد به رای و نظر مردم باور داشت.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر یکشنبه در جمع مردم خراسان جنوبی که در مسجد امام حسین بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: اعتقاد به وجود مبارک حضرت مهدی (عج) به معنای اعتقاد به توحید است چرا که ایشان پرچم یکتاپرستی را در سراسر جهان برافراشته خواهد کرد.

نامزد مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی بیان کرد: اگر تنها یک روز از جهان باقی مانده باشد خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا مهدی موعود (عج) قیام کند.

رئیسی با اشاره به اینکه همه ادیان معتقدند که منجی عالم بشریت عدالت را در جهان اجرایی خواهد کرد، گفت:، اما در اعتقاد ما منجی عالم حی و زنده است.

وی ادامه داد: خواست امام زمان (عج) مقابله با بدی‌ها و زشتی‌ها و ظلم‌ها است که قلب ایشان از این موارد آزرده است.

نامزد مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امروز روز تجدید عهد با امام زمان (عج) است، گفت: خط مهدوی خط عدالت است که در احادیث و ادعیه مختلف به آن اشاره شده است.

رئیسی با بیان اینکه اهل بیت (ع) همه ما را با دعوت به بندگی خدا کرده‌اند، بیان کرد: امام (ره) نیز در عصر ما این پرچم را بلند کرد.

وی اظهار کرد: در دنیا وقتی حرف از مردم زده می‌شود نگاه سیاسی به این موضوع دارند، ولی امام (ره) مردم از عمق اعتقاد باور داشت.

نامزد مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در دنیا از مردم، زن و جوان به عنوان ابزار سیاسی استفاده می‌کنند، گفت: در مردم سالاری دینی هیچ نهادی بدون رأی و نظر مردم شکل نمی‌گیرد و از ۴۰ سال قبل تاکنون بر این مسیر مانده‌ایم.

رئیسی گفت: در یکی از سفر‌ها یک حقوق دان برجسته آفریقایی به من گفت قانون اساسی شما برجسته است، چون بین دموکراسی و آرمان جمع کرده است.

وی گفت: کسی نگویید یک رأی من چه ارزشی دارد چرا که قطره قطره‌ها دریا را شکل می‌دهد و همین مردم سالاری دشمن را نامید می‌کند.

نامزد مجلس خبرگان رهبری در خراسان جنوبی ادامه داد: امروز ایران نه به شرق و نه به غرب وابسته نیست و از هیچکس دستور نمی‌گیرد.

رئیسی گفت: مردم خراسان جنوبی از ۴۰ سال گذشته مشارکت خوبی در عرصه‌های مختلف داشتند و نشان دادند می‌توانند امید بخش دوستداران انقلاب باشند.

وی اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اهمیت فوق العاده‌ای دارد و مشارکت در آن هم حق و هم تکلیف است.

نامزد مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شأن ما جز خدمتگزاری نیست، یادآور شد: من به عنوان یک طلبه تحت هر شرایطی تلاش برای انجام وظیفه خواهم داشت.

وی با تاکید بر اینکه در عرصه‌های مختلف گام‌های بلندی برداشته شده است، بیان کرد: امیدواریم مجلسی قوی شکل بگیرد که هم پشتیان مردم و هم کمک کار دولت در انجام وظایف باشد.

رئیسی گفت: من آینده را روشن می‌بی نم و معتقدم مشکلات با تلاش دولت و حمایت مردم حل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار