کد خبر: 1219526
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
فرمانده‌کل سپاه پاسداران با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر۸ اروندکنار با اعضای کاروان‌های راهیان نور و خادمان این مکان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

جوان آنلاین: سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ اروندکنار به‌همراه فرمانده نیروی دریایی سپاه و سردار شاهوارپور فرمانده سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان با شناور از مرز آبی اروندرود بازدید کردند و از نزدیک آخرین وضعیت امنیتی در این منطقه را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش تسنیم، سردار سرلشکر سلامی همچنین در یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ با اعضای کاروان‌های راهیان نور و خادمان این مکان از نزدیک دیدار و گفتگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه "مناطق عملیاتی دفاع مقدس از مناطق پرافتخار کشور ماست" اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از قطعات سرافراز تاریخ جمهوری اسلامی است، چون فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کرد.

فرمانده‌کل سپاه همچنین اقدامات زیرساختی از جمله ساخت مسجد در یادمان شهدای عملیات والفجر ۸ و احداث مجتمع نمایشگاهی را ارزنده توصیف و بر تکمیل هرچه سریعتر آن‌ها تأکید کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار