کد خبر: 1226656
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۲
وزارت بهداشت نوار غزه جدیدترین آمار شهدا ‌و مجروحان حملات ارتش رژیم صهیونیستی را منتشر و اعلام کرد که در جریان این حملات از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲)، ۳۴ هزار و ۴۸۸ شهروند فلسطینی شهید شدند.

 جوان آنلاین: وزارت بهداشت نوار غزه در بیانیه ای اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی مرتکب ۳ مورد جنایت شد که در نتیجه آن، ۳۴ نفر شهید و ۶۸ نفر دیگر مجروح شدند.

این وزارتخانه افزود: با احتساب این شهدا، تعداد شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۳) تا کنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و تعداد زخمی ها به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسید.

حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه امروز نیز ادامه یافت و بر اثر آن، شماری دیگر از ساکنان این منطقه شهید و برخی دیگر هم زخمی شدند.

بامداد امروز شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف حملات هوایی اشغالگران قرار گرفت که بر اثر آن ۲۲ فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند. رسانه ها فلسطینی درباره جزئیات این حملات گفتند: یک ساختمان مسکونی در جنوب شهر رفح هدف قرار گرفت و ۱۰ نفر شهید شدند. ارتش رژیم صهیونسیتی همچنین با حمله به یک خانه، هفت نفر را به شهادت رساند. پنج نفر نیز در حمله این رژیم به یک خانه دیگر شهید شدند.

این در حالی است که در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه نیز تیم های امدادی ده ها پیکر را از زیر آوار بیرون کشیدند.

در شمال شهر غزه نیز حملات ادامه یافت و شماری از زنان و کودکان به خاک و خون کشیده شدند.

از سوی دیگر، مرکز نوار غزه نیز از حملات رژیم صهیونیستی در امان نماند و اردوگاه «النصیرات» در این منطقه از سوی جنگنده های رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار