کد خبر: 1226708
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
کاپیتان تیم ملی فوتسال با بیان اینکه برای پس گرفتن قهرمانی آسیا، تمامی اعضای تیم هم‌پیمان شده بودند، گفت: به دنبال سورپرایز کردن مردم در جام‌جهانی هستیم.

جوان آنلاین: علی اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از تایلند و کسب عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم‌پیمان شده بودیم که جام را به ایران برگردانیم. خوشحالم توانستیم به قول خودمان عمل کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

به گزارش ایرنا، وی درباره اینکه به نظر می‌رسد با توجه به آمادگی بدنی‌اش تا ۴۰ سالگی می‌خواهد بازی کند، تصریح کرد: تا جایی که بتوانم به تیم ملی کمک کنم، بازی خواهم کرد. چه داخل و چه خارج زمین، تمام سعی خودم را کردم که به بازیکنان جوان کمک کنم. تلاش همه بچه‌ها، کادر فنی و همه بود که به ثمر نشست تا شرمنده مردم نشویم.

حسن‌زاده درباره سطح مسابقات جام ملت‌های آسیا، تصریح کرد: فوتسال پیشرفت کرده است و مثل گذشته نیست، جام‌جهانی هم همین‌طور است. خیلی کارمان سخت است، اما تفکر ما سورپرایز کردن مردم در جام‌جهانی است، اما توان بازیکنان به تنهایی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند. اتفاق یک بار رخ می‌دهد و تکرار آن تلاش زیاد و امکانات می‌خواهد.

کاپیتان تیم ملی فوتسال درباره انتظارات‌شان از مسئولان برای درخشش در جام‌جهانی، یادآور شد: سه ماه تا جام‌جهانی فاصله داریم و از مسئولین می‌خواهیم امکانات مورد نظر را در اختیار تیم ملی قرار دهند تا با پیروزی‌هایی که در جام‌جهانی به دست می‌آوریم، مردم را خوشحال کنیم.

وی همچنین درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی، هم اذعان کرد: با وحید از ۱۵،۱۶ سالگی همبازی بودیم. در دورانی که با هم بازی می‌کردیم، قهرمان آسیا شدیم. این دوره هم به عنوان سرمربی با هم قهرمان شدیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار