کد خبر: 1226937
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
اگر زمانی صهیونیست‌ها فقط از جانب فلسطینیان احساس خطر می‌کردند اکنون این جو ناامنی در همه جای جهان برای اشغالگران به وجود آمده است و عملیات گردشگر ترکیه‌ای هم نشان داد که جهان، جنایت‌ها در غزه را برنمی‌تابد. این عملیات شهادت‌طلبانه که بی‌سابقه بود، فضایی از ترس و وحشت را در سرزمین‌های اشغالی حاکم خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که مقامات اسرائیل محدودیت‌هایی را برای ورود گردشگران خارجی به اسرائیل یا برای سفر شهروندان اسرائیلی به خارج از اراضی اشغالی اعمال کنند. گردشگری یکی از منابع اصلی درآمد رژیم صهیونیستی است که رکورد ۴/۵۵ میلیون گردشگر در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است

جوان آنلاین: عملیات شهادت‌طلبانه یک گردشگر ترکیه‌ای علیه نظامیان صهیونیستی در قدس اشغالی ثابت کرد که قصابان فلسطین از این به بعد، از دست توریست‌ها هم در امان نیستند و بعد از این امنیت برای آن‌ها رؤیا خواهد بود. 
جنایات ارتش اسرائیل در غزه در هفت ماه گذشته به قدری فاجعه‌بار است که افکارعمومی سراسر جهان یکصدا نسل‌کشی فلسطینیان را محکوم می‌کند و اگر شرایط اقتضا کند خشم و نفرت خود را به هر طریق ممکن نشان می‌دهند. نمونه بارز خشم و انزجار جهانیان از جنایات اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی را در اقدام شهروند ترکیه‌ای به خوبی می‌توان مشاهده کرد که روز سه‌شنبه در یک عملیات شهادت‌طلبانه با چاقو به پلیس اسرائیل در شهر قدس حمله کرد. فیلم‌های منتشر شده، نشان می‌دهد که دو سرباز صهیونیست پس از درگیری با این توریست، با شلیک چند گلوله او را به شهادت می‌رسانند. اگر زمانی صهیونیست‌ها فقط از جانب فلسطینیان احساس خطر می‌کردند اکنون این جو ناامنی در همه جای جهان برای اشغالگران به وجود آمده است و عملیات گردشگر ترکیه‌ای هم نشان داد که جهان، جنایت‌ها در غزه را برنمی تابد. این عملیات شهادت‌طلبانه که بی‌سابقه بود، فضایی از ترس و وحشت را در سرزمین‌های اشغالی حاکم خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که مقامات اسرائیل محدودیت‌هایی را برای ورود گردشگران خارجی به اسرائیل یا برای سفر شهروندان اسرائیلی به خارج از اراضی اشغالی اعمال کنند. گردشگری یکی از منابع اصلی درآمد رژیم صهیونیستی است که رکورد ۵۵/۴ میلیون گردشگر در سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده است. با این حال، بخش گردشگری اسرائیل پس از حمله حماس در ۷ اکتبر و جنگ متعاقب آن در غزه ضربه سختی خورد، به طوری که اکثر خطوط هوایی بین‌المللی بلافاصله پرواز‌های خود را به تل‌آویو متوقف کردند و اکثریت ۵۲ هزار و ۷۲۳ اتاق هتل‌های آن تخلیه شدند. تعداد گردشگران از عدد ۱۵ هزار ۵ اکتبر ۲۰۲۳ به تنها ۲۶ نفر در ۸ اکتبر کاهش یافت. هرچند منابع اسرائیلی می‌گویند تعداد بازدیدکنندگان خارجی بهبود یافته، ولی تدابیر امنیتی بعد از عملیات دیروز، مجدداً برای جذب توریسم چالش‌انگیز خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار