کد خبر: 1227005
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۴
بخش وسیعی از فعالیت‌های تجاری ما ایرانیان به خاطر تحریم‌های بین‌المللی از داخل ایران قابل انجام و پیگیری نیست. برای مثال یکی از مهم‌ترین مراحل واردات کالا، مرحله خرید و ارسال حواله یوان به چین است که به خاطر تحریم‌های بانک جهانی، قابل انجام توسط بانک‌های ایرانی نیست.

 

images_1714222344_662cf5087c162.jpg

رپرتاژ آگهی

بخش وسیعی از فعالیت‌های تجاری ما ایرانیان به خاطر تحریم‌های بین‌المللی از داخل ایران قابل انجام و پیگیری نیست. برای مثال یکی از مهم‌ترین مراحل واردات کالا، مرحله خرید و ارسال حواله یوان به چین است که به خاطر تحریم‌های بانک جهانی، قابل انجام توسط بانک‌های ایرانی نیست.

برای همین لازم است که ارسال حواله یوان به چین با کمک یک بازرگانی واسطه که دارای افرادی در خارج از کشور است تا کارهای نقل و انتقال مالی را انجام دهند، صورت گیرد. شرکت بازرگانی وانیکس یکی از بهترین این بازرگانی‌ها است که در کمترین زمان و با کمترین هزینه کارهای انتقال حواله یوان به چین را برای شما انجام می‌دهد.

مراحل واردات کالا از چین به ایران

برای واردات کالا از چین به ایران لازم است که هر بازرگانی سه مرحله را پشت‌سر بگذارد. این مراحل عبارتنداز: خرید، ترخیص و ارسال کالا به ایران. در مرحله خرید است که کار ارسال حواله یوان به چین باید انجام شود. در این مرحله به روش‌های مختلف حواله یوان از ایران به حساب شرکت فروشنده ارسال می‌شود. بازرگانان به‌خاطر نداشتن تجربه و واسطه، در این مرحله دچار مشکل می‌شوند؛ زیرا نمی‌توانند حواله یوان از ایران به چین ارسال کنند و برای همین نمی‌توانند مراحل بعدی را پشت‌سر بگذارند.

با این حال بعد از این که توانستید با کمک شرکت بازرگانی وانیکس کار حواله یوان به چین را انجام دهید، نوبت به ترخیص کالاها از گمرک و ارسال کالاها به ایران می‌رسد. در مرحله ترخیص، کار ترخیص توسط کارشناسان خبره و باتجربه انجام می‌شود. در مرحله ارسال نیز کالاها توسط شرکت‌های کارگو بین‌المللی هوایی، دریایی و زمینی از چین به ایران ارسال می‌شوند. در مرحله ارسال نیز لازم است که حتما کارها را به یک شرکت کارگو مناسب بسپارید.

خرید کالا و انتقال پول

در مرحله خرید کالا و انتقال پول، شما باید با استفاده از یکی از روش‌هایی که برای انتقال حواله یوان از ایران به چین وجود دارد، مبلغ خرید را به حساب شرکت فروشنده ارسال کنید. این مرحله به خاطر تحریم‌های بانک جهانی برای ما به‌سادگی قابل انجام نیست برای همین است که باید کارها را به یک شرکت بازرگانی واسطه سپرد.

یکی از بهترین شرکت‌های بازرگانی برای این کار نیز شرکت بازرگانی وانیکس است که در مدتی کوتاه و با هزینه‌ای اندک کارهای خرید کالا و انتقال حواله یوان را برای شما انجام می‌دهد. اگر قصد دارید بدون دردسر حواله یوان به چین انتقال دهید، اینجا کلیک کنید.

هزینه خرید کالاها عموما یا با حواله دلار پرداخت می‌شود یا با حواله یوان. به چند دلیل انتخاب حواله یوان برای پرداخت هزینه کار به‌صرفه‌تر و مناسب‌تری محسوب می‌شود. دلیل اول این است که انتقال حواله یوان کارمزد کمتری نسبت به انتقال حواله دلار دارد؛ زیرا کشور چین سیاست‌های مالی خود را به سمتی برده که بازرگانان یوان را جایگزین دلار در نقل و انتقالات مالی خود کنند.

دلیل دوم این است که در کل انتقال حواله یوان نسبت به دلار برای بازرگانان ایرانی ساده‌تر است. حواله دلار به خاطر تحریم‌ها به سادگی قابل انتقال نیست. دلیل آخر نیز این است که بازرگانی وانیکس در انتقال حواله یوان بسیار باتجربه بوده و این کار را برای شما در سریع‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن انجام می‌دهد.

images_1714222411_662cf54b2621a.jpg

راهنمای انتقال پول به کشور چین

برای انتقال پول به شکل حواله یوان به کشور چین، در کل سه راه متداول پیش پای شما قرار دارد که می‌توانید با توجه به شرایط خود، راهی را انتخاب کنید که برای شما ساده‌تر باشد. راه اول انتقال از طریق سرویس‌های پرداخت آنلاین است، راه دوم انتقال بین بانکی نام دارد و راه سوم نیز استفاده از خدمات سوئیفت برای انتقال حواله یوان از ایران به چین است.

انتقال حواله یوان با سیستم های پرداخت آنلاین

در این روش شما می‌توانید با استفاده از کارت‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی مثل پی پال و مستر کارت و... حواله یوان را تا سقف مشخصی از ایران به چین ارسال کنید. همچنین اگر قصد دارید با استفاده از سایت علی بابا خرید خود را انجام دهید، این روش بسیار کاربرد دارد زیرا خود سایت علی بابا یک سیستم پرداخت آنلاین مختص به خود به نام علی پی دارد که با آن می‌توانید کارهای انتقال حواله یوان را در عرض چند ثانیه انجام دهید.

انتقال حواله یوان با سیستم بین بانکی

در روش انتقال حواله یوان به صورت بین بانکی، شما می‌توانید این حواله را با استفاده از خدمات بین بانکی از حساب بین‌المللی خود به حساب یکی از بانک‌هایی که شرکت فروشنده در آن حساب دارد انتقال دهید. این روش کمی زمان‌بر است اما بسیار امن بوده و البته برای انتقال مبالغ بزرگ قابل استفاده است. اکثر شرکت‌های چینی در بانک کشاورزی چین حساب دارند و برای همین عموما این روش با انتقال حواله یوان به حساب بانک کشاورزی چین انجام می‌شود.

انتقال حواله یوان با استفاده از سیستم سوئیفت

برای سادگی انتقال حواله میان کشورهای مختلف، یک سیستم بین بانکی جهانی به نام سوئیفت بوجود آمده که بانک‌های کشورهای مختلف با عضویت در آن می‌توانند کارهای نقل و انتقال مشتریان را بین کشورهای عضو این سیستم به سادگی انجام دهند. ایران عضو این سیستم نیست برای همین اگر قصد استفاده از این روش برای نقل و انتقال بین بانکی را دارید، باید با یک واسطه در خارج از کشور آن را انجام دهید.

انتقال حواله یوان از ایران به چین با بازرگانی وانیکس

برای اینکه از هر کدام از روش‌هایی که گفته شد بتوانید به بهترین شکل استفاده کنید و در کمترین زمان و با کمترین هزینه حواله یوان خود را از ایران به چین انتقال دهید، بهترین راه این است که کارهای خود را به بازرگانی وانیکس بسپارید.

این بازرگانی با داشتن واسطه‌ها و کارشناسانی خبره در زمینه نقل و انتقالات مالی، بهترین روش انتقال حواله یوان را برای شما انتخاب کرده و شما می‌توانید با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان کارهای انتقال حواله یوان را انجام دهید و از رقبای خود در امر تجارت پیشی بگیرید. این روش‌ها هر کدام مزایا و معایبی دارند که البته با استفاده از تجربه کارشناسان وانیکس، می‌توانید روشی را استفاده کنید که بیشترین مزیت و کمترین عیب را برای شما داشته باشد.

برچسب ها: چین ، یوان ، حواله ارزی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار