کد خبر: 1227421
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
سود پرک یک نوع ماده شیمیایی پایدار، قلیایی، سفیدرنگ، جامد، بدون بو و جاذب رطوبت است. این ماده که با نام‌های سدیم هیدروکسید (Sodium hydroxide)، کاستیک سودا (Caustic Soda)، سود سوزآور، چربی‌گیر صنعتی و سود کاستیک نیز شناخته می‌شود‌، در صنایع مختلفی کاربرد دارد. این محصول صادراتی از طریق مرز بازرگان، بزرگ‌ترین مرز زمینی ایران و اروپا در منطقه آزاد اقتصادی ماکو به کشورهای دیگر صادر می‌شود‌.

تبلیغات

سود پرک یک نوع ماده شیمیایی پایدار، قلیایی، سفیدرنگ، جامد، بدون بو و جاذب رطوبت است. این ماده که با نام‌های سدیم هیدروکسید (Sodium hydroxide)، کاستیک سودا (Caustic Soda)، سود سوزآور، چربی‌گیر صنعتی و سود کاستیک نیز شناخته می‌شود‌، در صنایع مختلفی کاربرد دارد. این محصول صادراتی از طریق مرز بازرگان، بزرگ‌ترین مرز زمینی ایران و اروپا در منطقه آزاد اقتصادی ماکو به کشورهای دیگر صادر می‌شود‌. برای خرید سود پرک در مرز بازرگان باید یکی از شرکت‌های معتبر تولیدکننده این محصول را انتخاب کنید. در این مطلب قصد داریم راجع‌به کاربردها، قیمت سود پرک 98 درصد، نکات مهم در خرید سود پرک صحبت کنیم.

خرید سود پرک در مرز بازرگان

آشنایی با کاربردهای خرید سود پرک در مرز بازرگان

همان‌طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، مرز بازرگان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مرز زمینی ایران و ترکیه است و از سمت کشور ترکیه با نام مرز گوربلاغ شناخته می‌شود‌. یکی از محصولاتی که شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدکننده از طریق مرز بازرگان به سمت کشورهای اروپایی صادر می‌شود، سود پرک است. صادرات این محصول ارزآوری خوب و مفیدی برای تولیدکنندگان آن دارد و باعث افزایش قدرت صادرات و ثبات محصولات ایرانی در بازارهای جهانی می‌شود‌.

صنایع مختلف با خرید کاستیک سودا یا سود پرک در مرز بازرگان می‌توانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند؛ قیمت سود پرک 98 درصد به‌عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین نوع این محصول در مرز بازرگان به‌صورت رقابتی ارائه می‌شود‌. از مهم‌ترین کاربردهای سود پرک در صنایع مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صنایع تولید کاغذ
  • صنایع تصفیه آب
  • صنایع تولید موادشوینده
  • صنایع تولید آلومینا
  • صنایع غذایی
  • صنعت نفت‌ و گاز
  • صنایع چاپ و بسته‌بندی
  • صنایع پتروشیمی
  • صنایع رنگسازی
  • صنایع چرم‌سازی
  • صنایع تولید کنسانتره میوه و آبمیوه
  • صنایع صابون‌سازی
  • صنایع داروسازی و پزشکی
  • مصارف خانگی برای تمیز کردن اجاق‌ها

جالب است بدانید که حدود 56 درصد از موارد خرید کاستیک سودا با هدف استفاده در مصارف صنعتی انجام می‌شود‌ و 25 درصد از آن در صنایع کارتن‌سازی، مقواسازی و کاغذسازی کاربرد دارد.‌ شرکت‌هایی که در زمینه فروش سود پرک در مرز بازرگان مشغول فعالیت هستند، قیمت کاستیک سودا را براساس میزان کیفیت و درصد خالص بودن آن تعیین می‌کنند؛ بنابراین، قیمت سود پرک 98 درصد به‌دلیل بالا بودن درجه خلوص، نسبتا بیشتر است.

خرید سود پرک در مرز

در خرید سود پرک در مرز بازرگان به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید سود پرک در بازار رقابتی امروز به یک امر تخصصی تبدیل شده است. برای خرید محصول باکیفیت با قیمت مناسب حتما باید معتبرترین تولیدکننده را انتخاب کنید. شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید و فروش سود پرک و صادرات آن به خارج از ‌کشور مشغول فعالیت هستند. برای انتخاب بهترین شرکت فروش سدیم هیدروکسید، باید به چند نکته بسیار مهم توجه داشته باشید. این نکات شامل موارد زیر است:

انتخاب یک شرکت تولیدکننده خوب و معتبر

اولین نکته‌ای که در زمان خرید سود پرک در مرز بازرگان باید به آن توجه شود، انتخاب یک شرکت تولیدکننده خوب و معتبر است. تولید سود پرک باکیفیت، فروش سود پرک با قیمت‌های رقابتی، ارسال محموله‌های سود پرک در زمان توافق‌شده به آدرس مشتریان، سه ویژگی مهم شرکت‌های تولیدکننده معتبر است. افراد فعال در حوزه صادرات سود پرک در زمان خرید این محصول علاوه‌بر این سه ویژگی، باید امکانات شرکت‌ تولیدکننده در زمینه صادرات را نیز مورد بررسی قرار دهند.

توجه به مناسب بودن قیمت کاستیک سودا یا سود پرک

نکته‌ دیگری که توجه به آن در زمان خرید کاستیک سودا اهمیت بالایی دارد، مناسب بودن قیمت این محصول است. باتوجه‌به شرایط اقتصادی، اکثر صنایع مصرف‌کننده سود پرک به‌دنبال خرید این ماده شیمیایی با قیمت ارزان هستند؛ اما با این‌حال هرگز نباید گول قیمت پایین این محصول را بخورند.

هرجا شرکتی فروش سود پرک را با قیمت‌های باور نکردنی و ارزان انجام می‌دهد، به کیفیت محصولات آن شک کنید و دو مورد را مورد بررسی قرار دهید؛ مورد اول اطمینان از تازگی سود پرک و مورد دوم بازدید از خط تولید شرکت مورد نظر است‌. سود پرک اگر به مدت زیادی در داخل انبار شرکت مانده باشد، به مرور زمان کیفیت، خلوص و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهد. در سود پرک تازه پرک‌ها از هم جدا هستند و به هم نچسبیده‌اند. بعضی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید و فروش سدیم هیدروکسید فعالیت دارند، برای کاهش هزینه‌های تولیدی خود از مواد اولیه بی‌کیفیت و غیراستاندارد استفاده می‌کنند. با بازدید از خط تولید شرکت می‌توان به این مسئله پی برد.

در نظر گرفتن ظرفیت تناژ شرکت تولیدکننده

در نظر گرفتن ظرفیت تناژ شرکت تولیدکننده نکته دیگری است که در زمان خرید سود پرک در مرز بازرگان باید مورد توجه قرار بگیرد. شرکت‌های معتبر، سود پرک را در تناژ‌های بالا تولید می‌کنند‌ و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مشتری تحویل می‌دهند‌.

امکان خرید سود سوزآور به‌صورت تحویل در مقصد موردنظر

انتخاب شرکتی که بتواند بعد از خرید سود سوزآور در مرز بازرگان، کنترل و مدیریت حمل‌ونقل این محصول صادراتی را نیز انجام دهد، بسیار مهم است و حتما باید در زمان انتخاب شرکت تولیدکننده سود پرک به آن توجه ویژه‌ای شود. شرکت‌های معتبر خدمات تحویل سودپرک در محل را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند‌ و سابقه و اعتبار خوبی در بازار دارند.

خرید سود پرک در مرز بازرگان از شرکت‌های معتبر چه مزایایی دارد؟‌

از مهم‌ترین مزایای خرید سدیم هیدروکسید یا سود پرک از شرکت‌های معتبر در مرز بازرگان می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • خرید کاستیک سودا با کیفیت تضمینی
  • رقابتی بودن قیمت فروش سود پرک
  • رعایت اصول استاندارد در بسته‌بندی سود پرک
  • تحویل به‌موقع سود پرک به مشتریان داخلی و خارجی
  • ارائه مشاوره قبل از خرید به مشتریان

با وجود این مزایا مطمئن خواهید شد که خرید سود پرک در مرز بازرگان را از معتبرترین شرکت انجام داده‌اید.

خرید سود پرک از کارا کیمیا

خرید سود پرک در مرز بازرگان از شرکت کارا کیمیا

در این مطلب راجع‌ به سود پرک و خرید آن در مرز بازرگان صحبت کردیم و توضیح دادیم که در زمان خرید این محصول شیمیایی به چه نکاتی باید توجه کرد. یکی از شرکت‌های فعال در زمینه فروش خرده و عمده سود پرک و صادرات آن به سایر کشورها شرکت کارا کیمیا نام دارد. دفتر مرکزی این شرکت دانش بنیان در تبریز، خیابان شهید بهشتی (منصور)، ساختمان فاکر، طبقه سوم واقع شده است.

کارا کیمیا برای تولید سود پرک 98 درصد مورد نیاز داخل و سود پرک صادراتی از تکنولوژی جدید Pure Flake استفاده می‌کند‌ و آن‌ها را در کیسه‌های 25 کیلویی با برند White در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. فرآیند سفارش سود پرک در کارا کیمیا چهار مرحله دارد که عبارت‌اند از: مشاوره قبل از خرید با کارشناسان، صدور پیش‌فاکتور برای اعلام قیمت محصولات، صدور فاکتور اصلی پس از تایید خریدار و انجام امور مالی و ارسال سود پرک به محل بعد از تسویه حساب. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با واحد پشتیبانی کارا کیمیا تماس بگیرید.

برچسب ها: پرک ، سودپرک ، کاراکیمیا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار