کد خبر: 1227787
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: مقاومت لبنان طی عملیات موشکی به طور ویژه به سمت جنوب جولان، یک پایگاه نظامی صهیونیست‌ها را هدف حمله موشکی قرار داد. در اقدامی دیگر، شمال فلسطین اشغالی نیز از حملات پهپادی حزب‌الله در امان نماند. 
مقاومت اسلامی لبنان در ادامه اقدامات علیه مواضع صهیونیست‌ها پس از عملیات طوفان الاقصی و تعرض اشغالگران به غزه، همچنان به نبرد خود با دشمن ادامه می‌دهد. رسانه‌های عبری‌زبان به حمله موشکی گسترده نیرو‌های مقاومت لبنان علیه بلندی‌های اشغالی جولان سوریه اذعان کردند. شدت این حمله به قدری بود که صهیونیست‌ها از ساکنان بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خواستند خود را به پناهگاه‌ها برسانند و دست‌کم طی مدتی کوتاه، ۷۰ موشک به سمت منطقه جنوب جولان شلیک شده است. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان تأکید کرد: «در این حملات موشکی یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه هدف قرار گرفت.» در این زمینه، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «در واکنش به تجاوز دشمن که منطقه البقاع را نیز شامل شده است مقر فرماندهی تیپ جولان (۲۱۰) در پایگاه نفح را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادیم.» حزب‌الله لبنان یک بار دیگر تصریح کرد که این عملیات همچنین در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف آن‌ها انجام شد. پیش‌تر خبرگزاری رسمی لبنان گزارش داد که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهرک السفری در بعلبک در شرق لبنان، سه لبنانی مجروح شدند و حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی کارخانه‌ای در شهرک السفری در بعلبک را هدف قرار داد. این حمله همچنین منجر به تخریب ساختمان مورد هدف شده است. همچنین منابع ارتش سوریه حاضر در تل‌الحاره در درعا در جنوب سوریه، بامداد روز دوشنبه تأکید کردند که صدای حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی را شنیده‌اند. حزب‌الله لبنان همچنین محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب منطقه المطله در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داد. بنابر اعلام حزب‌الله پهپاد‌های هجومی به هدف اصابت کرده و تلفاتی به دشمن صهیونست وارد کردند. مقاومت لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حمله‌ای هوایی با استفاده از پهپاد‌های تهاجمی محل استقرار نیرو‌های اشغالگر در جنوب مقر المطله (متولا) را هدف قرار دادیم که انهدام خودرو‌ها را در پی داشت. این حمله همچنین تعدادی کشته و زخمی در میان سربازان اشغالگر به جا گذاشت.» 
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم دیروز گزارش داد یک پهپاد انفجاری در مقر المطله در شمال اراضی اشغالی منفجر و پهپاد دیگری رهگیری شد و دو سرباز در نتیجه حملات پهپادی حزب‌الله زخمی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار