کد خبر: 1227964
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
رئال یا بایرن، کدام به فینال اروپا می‌رسند؟ 
در یک‌سو قهرمان اسپانیا با بالاترین روحیه ممکن مقابل هوادارانش به میدان می‌رود و در سوی دیگر هم باواریایی‌ها با کوله‌باری از نگرانی و استرس به مادرید سفر کرده‌اند. تیم کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی برابر کادیز و به لطف باخت بارسلونا، قهرمان لالیگا لقب گرفت و به یکی از اهدافش رسید
اشرف رامین

جوان آنلاین: دومین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا امشب در جهنم برنابئو شناخته می‌شود. دیدار برگشت رئال‌مادرید – بایرن‌مونیخ در چارچوب نیمه‌نهایی این رقابت‌ها حساسیت در فوتبال قاره سبز را به اوج خود رسانده است. در یک‌سو قهرمان اسپانیا با بالاترین روحیه ممکن مقابل هوادارانش به میدان می‌رود و در سوی دیگر هم باواریایی‌ها با کوله‌باری از نگرانی و استرس به مادرید سفر کرده‌اند. تیم کارلو آنچلوتی بعد از پیروزی برابر کادیز و به لطف باخت بارسلونا، قهرمان لالیگا لقب گرفت و به یکی از اهدافش رسید. بااین‌حال هنوز لیگ قهرمانان مانده و کهکشانی‌ها قصد فتح آن را هم دارند. بعد از تساوی ۲ -۲ بازی رفت، امشب دو تیم شانس یکسانی برای صعود به فینال دارند. البته با این تفاوت که هواداران دوآتشه رئال، برنابئو را برای میهمان به جهنم تبدیل خواهند کرد. علاوه بر این بایرن روز‌های سختی را سپری می‌کند؛ آن‌ها بعد از ۱۲ سال قهرمانی آلمان را از دست دادند و از جام‌حذفی نیز حذف شدند. بقا در لیگ قهرمانان در حالی آخرین فرصت تیم توماس توخل محسوب می‌شود که با توجه به وضعیت فعلی، بسیار دور از دسترس به نظر می‌رسد. بایرن با شکست ۳ بر یک به اشتوتگارت به اسپانیا آمده و همه بازیکنانش می‌دانند بازی در برنابئو چقدر سخت است. توماس مولر، بازیکن باتجربه باواریایی‌ها در این خصوص می‌گوید: «هیجان‌زده هستم که ببینم نتیجه چه می‌شود. ورزشگاه به‌تازگی بازسازی شده است. چیزی که مرا بسیار مجذوب برنابئو می‌کند این است که درست در مرکز شهر قرار دارد. شما در یک محله هستید و ناگهان یک استادیوم ۸۰ هزار نفری در آنجا وجود دارد. فوتبال در مادرید واقعاً مهم است. این را در چنین بازی‌هایی نیز مشاهده می‌کنید. منتظر حضور پرشور رئالی‌ها در برنابئو و یک جو وحشتناک هستم. می‌دانم آن‌ها در استادیوم فضای فوق‌العاده‌ای می‌سازند و تلاش می‌کنند کار را برای ما سخت کنند، اما ما بایرن هستیم و در سخت‌ترین شرایط تا آخرین لحظه می‌جنگیم.»
مانوئل نویر، سنگربان بایرن نیز از حساسیت‌های رویارویی با رئال صحبت کرد: «این یک بازی بسیار مهم است. تا اینجا خوب کار نکرده‌ایم و فصل ما به لیگ قهرمانان بستگی دارد. اگر بتوانیم رئال را ببریم و سپس در ومبلی قهرمان شویم با تمام ناکامی‌ها فصل را خوب به پایان می‌رسانیم و کمی از ناراحتی‌ها را کم می‌کنیم. در بازی رفت می‌توانستیم پیروز شویم و الان با برد به آنجا برویم، اما چند موقعیت خوب را از دست دادیم. حالا هم کاملاً توانایی شکست رئال را داریم و برای این کار فقط باید در مادرید از خود غریزه یک قاتل را نشان دهیم.» هری کین، مهاجم انگلیسی بایرن با زدن ۴۴ گل در این فصل فعلاً بهترین گلزن اروپا محسوب می‌شود و تلاش می‌کند با باز کردن دروازه رئال فاصله‌اش با امباپه ۴۳ گله را افزایش دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار