کد خبر: 1228255
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
یک نظرسنجی اخیر  انجام شده بود از 250 شرکت  در مورد عادات عرضه کاغذ و دفترشان در پنج سال گذشته پرسید و نشان داد که بسیاری از آنها به همان اندازه که قبلا استفاده می کردند، علیرغم داشتن سیاست های سبز برای کاهش استفاده می کردند. 
تبلیغات

 

چرا  چاپ رنگی ؟

مدتی است که این تصور وجود دارد که برای صرفه جویی در هزینه چاپ، بهتر است همه چیز را به صورت تک رنگ چاپ کنید. اما آنچه که بیشتر و بیشتر آشکار می شود این است که چاپ تک رنگ می تواند یک شبکه ایمنی چاپ را هم در خانه و هم در دفتر کار فراهم کند. هنگامی که افراد به صورت تک رنگ چاپ می کنند، در صورت اشتباه بودن ممکن است هزینه کمتری داشته باشند و به همین دلیل، اغلب می توانید صفحات و صفحات کاغذ چاپ تک رنگ هدر رفته (همراه با جوهر) استفاده شده را مشاهده کنید زیرا دقت کمتری در تصحیح صفحه قبل انجام شده است. فشار دادن "چاپ".

یک نظرسنجی اخیر  انجام شده بود از 250 شرکت  در مورد عادات عرضه کاغذ و دفترشان در پنج سال گذشته پرسید و نشان داد که بسیاری از آنها به همان اندازه که قبلا استفاده می کردند، علیرغم داشتن سیاست های سبز برای کاهش استفاده می کردند. 

کاری که بسیاری از کسب و کارها انجام می دهند این است که از چاپ رنگی به عنوان وسیله ای برای اطمینان از حفظ استاندارد کار در سطح معینی استفاده می کنند. اصرار بر چاپ رنگی در دفتر، روحیه «اولین بار درست را انجام دهید» را ترویج می کند. اگر در مورد آن فکر می کنید، تصور کنید که اگر می دانستید اشتباه کردن آن هزینه بیشتری دارد، چه مراقبت هایی را برای آماده سازی آن کار برای چاپ انجام می دهید. چاپ یک صفحه تنها یک بار رنگی می تواند مفیدتر از چاپ مجدد مداوم به صورت تک باشد.

مهمترین عامل در چاپ و پرینت رنگی استفاده تونر با کیفیت و فابریک می باشد.

ساها پرینت بزرگترین عرضه کننده تونر کونیکا 622 در ایران می باشد و توصیه ما مشاوره و خرید از این مجموعه بزرگ و با سابقه می باشد.

2) برداشت های اولیه مثبت


چاپ رنگی چه یک تکه درس برای مدرسه یا دانشگاه باشد یا یک سند اداری برای یک مشتری بالقوه، چاپ رنگی به شما امکان می دهد اولین تاثیر مثبتی داشته باشید. با بهینه سازی اسناد خود با برخی رنگ های چشم نواز که با وضوح خوبی در صفحه چاپ می شوند، می توانید نشان دهید که کار خود حرفه ای است که دیگران آن را تشخیص می دهند.

3) خوانایی بهبودمی یابد


استفاده دقیق از چاپ رنگی می تواند به خوانایی بیشتر کار شما کمک کند. اگر دانش آموزی در خانواده خود دارید که در حال انجام تکالیف درسی برای دانشگاه یا دبیرستان است، سعی کنید به خواننده (یک معلم یا مدرس) و تمام کارهای دیگری که احتمالاً در همان زمانی که می بینند علامت گذاری می کنند فکر کنید. کاری که زمان و تلاش زیادی برای آن صرف کرده اید. با استفاده از رنگ در صفحه برای حمایت از کار خود به برجسته شدن کار خود کمک کنید.

4) کمک به یادگیری کودکان 


برای معلمان، چاپ رنگی می تواند به شما در تعامل بیشتر با دانش آموزان کمک کند. مطالعات در آمریکا نشان داده است که وقتی از چاپ رنگی برای کمک به توضیح اطلاعات استفاده می شود، دانش آموزان می توانند اطلاعات دشوار را راحت تر رمزگشایی کنند.

در سال 2012، یک مطالعه نشان داد که کودکان احساس می کنند کتاب های درسی و برگه های چاپ رنگی آنها را جذاب تر می کند. افراد کارتریج ما همچنین مزایای چاپ رنگی برای کودکان را در اینجا بیشتر بررسی کردند.

5) حال و هوای مناسبی برای دفتر خود داشته باشید


سال گذشته، مقاله ای از فوربس به استفاده از رنگ ها در فضای اداری پرداخت. "روانشناسی رنگ" را می توان در یک دفتر و همچنین در یک فضای خرده فروشی استفاده کرد و از رنگ های مختلف می توان برای ترویج روش های مختلف تفکر استفاده کرد. به عنوان مثال، به گفته سالی آگوستین (روانشناس محیطی) از سبز می توان برای ایجاد خلاقیت استفاده کرد.

ممکن است جزییات جزئی به نظر برسد، اما در دنیای کسب و کار که همه به دنبال آن «یک درصد اضافی» هستند، ارزیابی اینکه دفعه بعد که دفترتان قرار است رنگ‌آمیزی مجدد شود، از چه رنگ‌هایی استفاده کنید، ارزش دارد. با این حال، احتمالاً بهتر است از رنگ زرد اجتناب شود. از رنگ آمیزی فضاهای عمومی به رنگ زرد خودداری کنید زیرا اکثر مردم طرفدار این رنگ نیستند. با این حال، به نظر می رسد افرادی که به رنگ زرد علاقه دارند، ترجیح زیادی برای آن دارند، در حالی که بیشتر مردم فقط اندکی یک رنگ را بر دیگری ترجیح می دهند. به طور کلی، زرد کمترین رنگ مورد علاقه برای اکثر مردم باقی می ماند، بنابراین اگر می خواهید برای توده ها جذاب باشد، رنگ دیگری را انتخاب کنید.

6) دمای مناسب را تنظیم کنید


در همان مقاله فوربس، موضوع درک رنگ مورد بحث قرار گرفت. استفاده از رنگ‌های «گرم» مانند قرمز و نارنجی می‌تواند افراد را به این باور برساند که اتاق گرم‌تر از آن چیزی است که هست. جای تعجب نیست که آبی اثر معکوس خواهد داشت. در مورد آن با بروشورها و پوسترهای چاپ رنگی خود در اطراف محل کار فکر کنید. آیا آنها برای ایجاد آب و هوای سردتر در دفتر ترکیب می شوند؟ برای آن دسته از صاحبان مشاغل (یا صاحبان خانه ها) که به دنبال صرفه جویی در هزینه در قبوض گرمایشی هستند، این می تواند یک کاهش هزینه دیگر باشد!

7) شناخت برند


اهمیت برجسته کردن برند شما آشکار است. در دنیای تجارت رقابتی، مورد توجه قرار گرفتن امری کلیدی است و بنابراین داشتن چنین رویکردی در تمام مکاتبات شما می تواند مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که وقتی افراد اطلاعاتی را در پست دریافت می‌کنند، با دیدن رنگ‌های شما به وضوح در بالای صفحه، فوراً برند شما را تشخیص دهند. در برخی موارد، مشخص شده است که با استفاده از رنگ، شناخت برند می تواند تا 80 درصد افزایش یابد.

کیفیت کاغذ
همه کاغذها برابر نیستند. کاغذ با کیفیت پایین ممکن است باعث تیرگی رنگ یا خونریزی در اسناد شود. می توانید روی کاغذ کپی معمولی از نظر کیفیت پایین حساب کنید، بنابراین برای اسناد رنگی باید از آن اجتناب کنید. کاغذ باند با الیاف پنبه یا کاغذ با آجدار، کتان یا پوسته تخم مرغ نیز برای چاپ رنگی مشکوک هستند. از سوی دیگر، همه کاغذهای بازیافتی کیفیت پایین تری ندارند.

تنظیمات چاپگر
تنظیمات پیش‌فرض چاپگر تقصیر کسی نیست، به جز شما اگر انتظار دارید دقیقاً با نیاز چاپ رنگی دفتر شما کار کند.

به عنوان مثال، می توانید به سرعت وضوح چاپ را به حداکثر نقطه در اینچ در صفحه گفتگوی چاپ افزایش دهید. علاوه بر این، برخی از چاپگرها باید به حالت رنگی CMYK تغییر کنند تا چاپ رنگی بهینه شود. نحوه تغییر این تنظیم به نرم افزار چاپگر بستگی دارد، اما جستجوی صرف در گوگل نتایج سریعی به همراه خواهد داشت.

در حالی که ما در مورد تنظیمات هستیم، مطمئن شوید که تنظیمات رنگ مانیتور رایانه شما مطابق با تنظیمات چاپگر شما کالیبره شده است (یا حداقل روی بالاترین کیفیت تنظیم شده است). این تضمین می‌کند که بین آنچه روی صفحه می‌بینید و سند رنگی که از دستگاه چاپ شما بیرون می‌آید، مغایرت مداوم نداشته باشید.

کیفیت کارتریج چاپگر
مانند کاغذ چاپگر شما، جوهر و تونر کیفیت متفاوتی دارند. این همچنین به این معنی است که کیفیت چاپ رنگی شما ممکن است به خطر بیفتد.

 

برچسب ها: چاپخانه ، چاپ ، چاپ رنگی
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار