کد خبر: 645627
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲
سيزدهمين دوره رقابت‌هاي فوتسال قهرماني آسيا- ويتنام
تيم ملي فوتسال كشورمان با پيروزي بر ازبكستان توانست راهي فينال شود. اين دوره از
وحيد صابري
تيم ملي فوتسال كشورمان با پيروزي بر ازبكستان توانست راهي فينال شود. اين دوره از رقابت‌ها كه به ميزباني ويتنام برگزار مي‌شود ملي‌پوشان تيم‌ملي فوتسال كشورمان برابر ازبكستان قرار گرفتند كه در پايان توانستند با نتيجه پرگل 10 بر صفر به برتري دست يابند و راهي فينال اين دوره از مسابقات شوند. با توجه به اين 10 گل، بازيكنان ايران توانستند در اين دوره از مسابقات 50 گل وارد دروازه حريفان كنند.
پيش از اين تيم ملي فوتسال ژاپن با نتيجه 6 بر يك مقابل تيم كويت به برتري رسيد و گام به ديدار نهايي گذاشت. ديدار نهايي بين دو تيم ايران و ژاپن 20 ارديبهشت‌ (شنبه) پيگيري خواهد شد وازبكستان و كويت براي كسب مقام سومي در ديدار رده بندي با هم مسابقه خواهند داد. در 12 دوره گذشته ايران توانسته در 10 دوره قهرماني را از آن خود كند و ژاپن نيز در دو دوره اين عنوان را از آن خود كرده است. در سال 2012 تيم ملي ژاپن اين عنوان را كسب كرده بود.
 
  خسوس: دروازه‌بان‌ها و شوت‌ها نتيجه را تعيين مي‌كند
خسوس كاندلاس در نشست خبري پيش از بازي ايران با ژاپن در فينال مسابقات فوتسال جام ملت‌هاي آسيا با بيان مطلب فوق اظهار كرد: فكر مي‌كنم خودمان را براي اين بازي آماده كرده‌ايم. آماده‌سازي ما براي اين مسابقه در راستاي همان روشي است كه در طول مسابقات جام ملت‌ها انجام داده‌ايم. ما در بهترين شرايط نيستيم ولي تلاش مي‌كنيم تا به بهترين شرايط برسيم. در اين مرحله ما هيچ محدوديتي نمي‌توانيم براي خودمان قائل باشيم. امروزفرصتي است تا بازيكنان بهترين عملكردشان را به نمايش بگذارند. البته من انتظار داشتم با ژاپن در مرحله نيمه نهايي بازي كنيم ولي چون آنها در مرحله مقدماتي يك بازي را واگذار كردند، ما در نيمه نهايي با ازبكستان بازي كرديم.  وي با اشاره به اينكه در بازي امروز دروازه‌بان نقش مهمي را ايفا مي‌كند اظهار داشت: در مسابقه امروز، معمولا گل‌هاي زيادي به ثمر مي‌رسد و تيم‌ها مدام تحت فشار هستند. اين بستگي به بازيكنان و شرايط مسابقه دارد. به نظرم اگر دروازه‌بان‌ها در شرايط ايده آل باشند و بچه‌ها در شوت زدن دقت كافي داشته باشند نتيجه بازي به نفع ما رقم خواهد خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار