کد خبر: 668443
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»
سلطاني گفت: انتظار مجلس اين است كه رئيس جمهور محترم براي معرفي وزير علوم به حداقل‌ها توجه داشته باشد تا ديگر حاشيه‌اي وجود نداشته باشد.

وزير علوم بايد بدون حاشيه باشدجوان‌آنلاين: عطاءالله سلطاني، عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين» در رابطه با انتظار مجلس از دولت براي پيشنهاد وزير علوم جديد اظهار داشت: آنچه مسلم است انتظار اين است كه وزير آينده جامع شرايط باشد و در واقع هم در بعد علمي قابل قبول باشد و هم نوع تعاملش با مجلس و دانشگاهيان داراي سوابق روشن باشد و از افراط و تفريط دوري كند.


سلطاني ادامه داد: وزير علوم آينده قطعا بايد دغدغه‌اش بالا بردن ارتقاي سطح علمي كشور در دنيا باشد و به هر حال بايد به حل مشكلات قشر عظيم دانشجويان كه در حقيقت اميدهاي آينده كشور هستند، بپردازد. اين حداقل انتظاري است مجلس كه از وزير علوم آينده دارد.


وي افزود: انتظار مجلس اين است كه به حداقل‌ها توجه شود.

عضو كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس تصريح كرد: قطعا اگر دولت وزير علوم آينده را كه به مجلس معرفي مي‌كند، بدون حاشيه باشد و چالش‌هايي كه در اين زمينه وجود داشته است، قطع به يقين از بين مي‌رود و قطعا اين مسئله تعامل بين مجلس و دولت كمك بيشتري خواهد كرد.   

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
0
آقایان نماینده بهتر است زحمت پیشنهاد وزرا را از این به بعد خودتان متقبل نمایید ...
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار