کد خبر: 670594
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
عضو كميسيون عمران شوراي شهر تهران در گفت‌و‌گو با «جوان‌آنلاين»:
شاكري گفت: اصولگرايان با اتحاد و همدلي به اين نتيجه رسيدند كه از كانديداي مورد نظر خود با قدرت بيشتري حمايت كنند تا راي بالاتري آورد و بتوانند پيشرفت مضاعفي داشته باشند

عملكرد اصولگرايان باعث موفقيت آنها در شوراي شهر شدجوان‌آنلاين: دكتر اقبال شاكري عضو كميسيون عمران شوراي شهر تهران در گفت‌و‌گو با «جون‌آنلاين» با اشاره به پيروزي اصولگرايان در انتخابات شوراي شهر اظهار داشت: پيش از انتخابات اينطور به نظر مي‌رسيد كه كانديداي مورد نظر تعدادي از نمايندگان راي آورد اما در نهايت اينگونه نبود و به عقيده بنده حاميان مهندس چمران به گونه‌اي عمل كردند كه تعدادي از نمايندگان ديگر هم با آنها همراه شدند.


شاكري ادامه داد: اصولگرايان با اتحاد و همدلي به اين نتيجه رسيدند كه از كانديداي مورد نظر خود با قدرت بيشتري حمايت كنند تا راي بالاتري آورد و بتوانند پيشرفت مضاعفي داشته باشند و در واقع اهداف شوراي شهر را بهتر برآورد كنند.


وي افزود: جلب نظر تعداد بيشتري از نمايندگان حول عملكرد اصولگرايان به نوعي موفقيت آميز بود و از سوي ديگر در واقع نمايندگاني كه حامي مهندس چمران بودند بسيار صادقانه فعاليت كردند و اصلا براي راي آوري اقدام بخصوصي جز كاركرد گذشته‌شان و هماهنگي و اتحاد بين خود كار ديگري انجام ندادند و شايد اين مورد توجه ديگر نمايندگان نيز قرار گرفت و آنها هم احساس كردند از اين گروه حمايت كنند.

عضو كميسيون عمران شوراي شهر تهران با اشاره به مهم‌ترين اقداماتي كه هيئت رئيسه جديد در شورا بايد در پيش گيرد، گفت: افزايش بعد نظارتي شورا از جمله مهم‌ترين اقدامات است و در واقع هيئت رئيسه جديد بايد بتواند براي بعد نظارت ابزارهاي ديگري مثل استقرار سامانه‌هاي مختلف و ارتباطات و گزارش‌گيري منظم‌تر را برقرار كند تا نمايندگان بتوانند به صورت برنامه‌اي، كار انجام دهند نه موردي و اتفاقي.

شاكري تصريح كرد: هيئت رئيسه جديد بايد نسبت به گذشته  ارتباطات را بهبود ببخشد و بتواند جايگاه نظارتي خود را بيش از پيش افزايش دهد و فكر مي‌كنم اين كار لازم است كه انجام شود. ضمن اينكه آن اتفاق و اتحادي كه در راي‌گيري رخ داد نيز بايد گسترش پيدا كند و سعي شود تعداد بيشتري از اعضاي شوراي شهر را در برنامه‌ها و تصميم‌گيري خود درگير كند تا همه همت‌ خود را به كار گيرند و اين وحدت و اتفاق روز به روز بيشتر شود.

رئيس كميته عمران شوراي شهر تهران در رابطه با تعامل شورا با شهرداري گفت: پيش از اين شورا و شهردار ارتباطات خود را داشتند و به هر حال شورا يك جايگاه نظارتي و سياست‌گذاري دارد كه بايد آن را با قدرت و حدت بيشتري رو به جلو ببرد و با توجه به اينكه رياست شورا هم نسبت به گذشته از راي بالاتري برخوردار بوده، بايد از اين قدرت خود و همچنين حمايت بيشتري كه نمايندگان از او داشته‌اند، براي نظارت بيشتر استفاده كند.

وي تاكيد كرد: بين شورا و شهرداري تعامل برقرار است و تا به حال مشكلي وجود نداشته و از اين به بعد هم نخواهد داشت. بعد هدايت، حمايت و نظارت حتما بايد به نحو مطلوبي در شورا تقويت شود.

شاكري همچنين يادآور شد: انتخاب هيئت رئيسه يكي از مراحل مختلف شوراي چهارم است و الحمدالله در يك فضاي آرام و بدون تنشي برگزار شد و همه نمايندگان در اين انتخابات شركت كردند و نهايتا يك كانديدا راي بيشتري را به خود جذب كرد. انشا‌ءالله همه نمايندگان بتوانند با اين اتفاق نظر و همدلي كه داشتند وظايف خود را به نحو مطلوبي انجام دهند.  

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
من زیاد اصلاح و افراط نمیدونم ولی فکر نمیکنم وظیفه رئیس شورای اسلامی کلان شهر تهران، با مشکلات عدیده که مردم با آن مواجه هستن این باشد که برود در حراجی مجلل آثار نجسمی با فروش 2 ساعته 18 میلیارد تومان که همه چیش پر از ابهامه شرکت کنه، آقای مسجد جامعی مردم تهران از جنس اینگونه محافلند، مسئولیت شما این بود؟ خدا یا شکرت!!!
شيرين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
0
0
واقعا انصاف نيست كه تلاش شهردار تهران و رايزني ايشان را ناديده بگيريد، قدرت و امكانات شهرداري را دست كم نگيريد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
درود ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
0
0
... درسته
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار