کد خبر: 871291
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
به منظور ارتقای ایمنی انبارنفت ارومیه صورت گرفت:
رییس اداره ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) شرکت ملی پخش در بازدید از انبار نفت جدید ارومیه، به بررسی موارد اجرایی پروژه در بخش های مختلف از جمله تجهیزات آتش نشانی و پمپ شیت ها پرداخت و موارد مربوط به هدایت آب های سطحی را در دستور کار پیمانکار پروژه قرار داد.

به گزارش جوان این بازدید در راستای بررسی آخرین وضعیت پروژه احداث انبار نفت جدید ارومیه و بررسی موضوعات مرتبط با HSE انجام شد و مدیر منطقه ارومیه و معاون فنی مدیریت مهندسی نیز حضور داشتند.

رییس روابط عمومی منطقه ارومیه درباره احداث این انبار گفت : این پروژه با مساحت ۵۰ هکتار، در کیلومتر ۲۰ جاده ارومیه به تبریز واقع شده است.

به گفته ناصر مقدسی، تمام فعالیت های مهندسی، خرید، ساخت و نصب تجهیزات این پروژه به عهده پیمانکار بوده و در حال حاضر با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، دارای ۱۱ مخزن سقف شناور، چهار مخزن برای ذخیره بنزین و سه مخزن نفتگاز است.

وی در ادامه به استقرار دو مخزن آتش نشانی در کنار مخازن دیگر اشاره کرد و گفت : هر کدام از مخزن های آتش نشانی ۳,۵ میلیون لیتر ظرفیت دارند.

رییس روابط عمومی منطقه ارومیه در پایان با اشاره به ظرفیت ذخیره سازی انواع فرآورده های نفتی در این انبار جدید، اظهار داشت : دریافت و ارسال فرآورده در این انبار از طریق نفتکش و خط لوله ای که در حال احداث است، انجام می شود.




نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر