کد خبر: 914184
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۹
دو مرد جوان که از سه سال قبل به اتهام قتل مردی تنها در بازداشت به سر می‌برند روز گذشته در جلسه دادگاه گفتند که مقتول را به خاطر تفکراتش به قتل رسانده‌اند.
به گزارش خبرنگار ما، چهارم آبان سال‌۹۴ بود که مأموران پلیس شهرستان شریف‌آباد پاکدشت از قتل مردی‌۴۵‌ساله در خانه‌اش با خبر شده و در محل حاضر شدند. بررسی‌های اولیه نشان داد که ناصر با ضربات متعدد چاقو هدف قرار گرفته و به قتل رسیده است. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات پلیس نشان داد مقداری از وسایل داخل خانه هم سرقت شده است.
در شاخه دیگری از بررسی‌ها، مأموران پلیس با بررسی تماس‌های مقتول متوجه شدند او آخرین بار با دو نفر از دوستانش تماس گرفته و آن‌ها را به خانه‌اش دعوت کرده بود. بنابراین علی و ابراهیم به عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفته و دستگیر شدند. آن‌ها در اولین بازجویی‌ها به قتل اعتراف کردند و گفتند با انگیزه سرقت اموال ناصر وارد خانه‌اش شده و او را در جریان یک درگیری به قتل رسانده‌اند. دو متهم، اما در جریان تحقیقات بعد حرف‌هایشان را تغییر داده و گفتند ناصر به مقدسات مذهبی توهین می‌کرد برای همین با وی درگیر شده و با همدستی هم او را به قتل رسانده‌اند. در شاخه دیگری از تحقیقات برادر ناصر هم گفت: من از انگیزه دو متهم خبر ندارم، اما برادرم مدام به مقدسات توهین می‌کرد.
با کامل شدن تحقیقات، بازپرس علی و ابراهیم را به اتهام قتل عمد مجرم شناخت و کیفرخواست علیه آن‌ها صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. صبح دیروز بعد از اینکه قاضی توکلی رسمیت جلسه را اعلام کرد، اولیای‌دم در جایگاه حاضر شده و برای متهمان درخواست قصاص کردند.
سپس دو متهم در جایگاه حاضر شده و اتهام‌های خود را قبول کردند. آن‌ها گفتند که ناصر را به خاطر توهین‌هایش به مقدسات به قتل رسانده‌اند و مطرح کردن سناریوی سرقت در اولین بازجویی‌ها را قبول ندارند.
هیئت قضایی در ادامه، جلسه رسیدگی را برای شنیدن حرف‌های برادر مقتول در جلسه بعدی تجدید کرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار