کد خبر: 928857
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

به گزارش جوان آنلاین، یکی از کاربران فضای مجازی با نام «Behnam2k» در صفحه توئیتر خود با انتشار فیلم زیر نوشت: «این فیلم را ببینید. این صحنه‌ای است که من در چند ماه گذشته بارها و بارها دیده ام و بارها شاهد تلف شدن صدها لیتر آب بوده ام. باور کنید در سه یا چهار ماه گذشته بیش از ١٠ بار این وضعیت را به شماره ١٣٧ گزارش کرده‌ام.»

تعداد بازدید : 11

او همچنین نوشته است: «بارها التماس کردم که بیایید و به این وضعیت رسیدگی کنید. اما هر بار وضعیت همین است. فقط یکبار لطف کردند و یک کیسه پلاستیکی دور محل خروج آب بستند که آب فواره نکند. هر دفعه که زنگ می‌زنم می‌گویند رسیدگی میشود. دوباره که زنگ می‌زنم و پیگیری میکنم می‌گویند گزارش رسیدگی هست، حتی عکس رسیدگی هم هست. اما هنوز لوله بیرون زمین است و هنوز به این وضعیت که می‌بینید آب هدر می‌شود. امروز تلاش کردم در سامانه ١٨٨٨ شکایتی از شهرداری منطقه ثبت کنم، اما کسی گوشی را برنداشت. بعد اقایان چطور و با چه رویی دم از صرفه‌جویی می‌زنند؟»

او در پینوشت مطلب آورده است: «برای اینکه بدانید می‌گویم، لوله‌هایی که تا عمق یک متری زمین قرار دارند متعلق به شهرداری هستند و لوله های آب و فاضلاب در عمق بیش از یک و نیم متر قرار دارند. پس مسئول مستقیم این لوله و لوله‌هایی از این دست شهرداری مناطق هستند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار