کد خبر: 944598
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
شاخص بورس تهران تحت تاثیر افت‌های قیمتی کامودیتی‌ها و بانکی‌ها بار دیگر با سقوط مواجه شد و با افت ۴۳۹.۵۳ واحدی وارد کانال ۱۵۹ هزار واحد شد.
به گزارش خبرنگار جوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۴۳۹.۵۳ واحد کاهش به ۱۵۹ هزار و ۸۵۵ واحد و ارزش روز بازار به ۶۰۶ هزار میلیارد تومان رسید.

شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۱۲۷.۷۴ واحد کاهش به ۴۶ هزار و ۳۳۸ رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۴۴.۸۷ واحد کاهش به ۲۹ هزار و ۷۹۰ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۳۱.۵۴ واحد افت به ۲۰ هزار و ۹۴۱ واحد رسید.

شاخص آزاد شناور با ۴۵۵.۶۵ واحد کاهش به ۱۱۸ هزار و ۹۱۸ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۴۵۵.۶۵ واحد افت به ۱۱۸ هزار و ۹۱۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۵۰.۸۳ واحد افت به رقم ۳۱۲ هزار و ۸۹۸ واحد رسید.

نماد وبصادر، فولاد، رمپنا، وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و نماد فخور، رانفور، جم بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشت.
در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۸.۴۷ واحد رشد به رقم ۱۹۴۰.۵۱ واحد رسید.

معامله‌گران فرابورس تعداد ۸۰۹ میلیون و ۹۷ هزار برگ سهم در قالب ۱۲۰ و ۶۴۰ هزار برگ به ارزش ۴۱۸ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار