کد خبر: 944968
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
رئیس سازمان بسیج:
هیچ مسئولی حق ندارد دستاورد‌های انقلاب را پای خود بنویسد، زیرا این دستاورد‌ها را مدیون مردم هستیم.
سرویس سیاست جوان آنلاین: به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، صبح دیروز در افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان مازندران که در شهرستان نکا برگزار شد، ضمن تبریک ایام دهه فجر، پیروزی‌های انقلاب را دستاورد مردم دانست.
وی در ادامه افزود: هیچ مسئولی حق ندارد دستاورد‌های انقلاب را پای خود بنویسد زیرا این دستاورد‌ها را مدیون مردم هستیم.
سردار غیب پرور با بیان اینکه تداوم انقلاب در گرو حضور مردم در صحنه است، افزود: تفاوت انقلاب ما با انقلاب‌های دیگر در مردمی بودن آن است و حضور مردم تضمین تداوم آن است، به همین دلیل فشار اقتصادی و تنگنا‌ها در اراده مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بی اثر است.
وی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان مازندران که در خان طومان به شهادت رسیدند، اضافه کرد: در ابتدای جنگ بنی صدر رسماً اعلام کرد که جنگ وظیفه ارتش است و نیازی به حضور مردم نیست؛ اما امام خمینی (ره) مخالف این نظریه بود و بعد از عزل بنی‌صدر مردم در جبهه‌ها حضور یافتند که فتوحات ما در جنگ از همان زمان آغاز شد. سردار غیب پرور ضمن اشاره به رویکرد جدید بسیج در خدمت به مردم عنوان کرد: امروز خط مقدم ما در بسیج، معیشت مردم است، مردمی که همیشه پای انقلاب بوده و هستند.‌ای‌کاش مسئولان که من هم جزو آن‌ها هستم تکانی به خود بدهند و گرانی‌ها و نابسامانی‌های اقتصادی را حل کنند تا مردم برای مسائلی همانند خودرو سرگردان نشوند.
در پایان این مراسم که با حضور فرمانده سپاه مازندران، رئیس کمیته امداد مازندران و رئیس صداوسیمای مازندران برگزار شد، ۲۰۰ واحد مسکونی به محرومین و ۵۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های کم‌بضاعت تحویل داده شد. همچنین آغاز عملیات اجرایی ۱۲۰ پروژه عمرانی کلید خورد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار