کد خبر: 957259
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۱۴
سرويس فرهنگ و هنر جوان آنلاين: متأسفانه متن‌ها همگی ضعیف و در حد سیناپس و قصه‌ها تکراری هستند و بعد از سال‌ها سابقه نمی‌توانم ریسک کنم و در هر کاری حضور پیدا کنم.

مرجانه گلچین، بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه متن خوب، حرف اول را در موفقیت هر سریالی می‌زند، گفت: امیدوارم در سال‌های آینده با مشکل نداشتن متن مواجه نشویم، چون اغلب کار‌ها و بازیگر‌ها با این مشکل در تلویزیون مواجه هستند. شما وقتی متن‌ها را کامل در دست داشته باشید دیگر تکلیفتان با متن مشخص است و راحت‌تر و با آرامش بیشتر کار می‌کنید و دیگر نگران نرسیدن متن و دیر رسیدن سریال به آنتن نخواهید بود. همه ما می‌دانیم فشار ساعتی و استرس وارد کردن به نویسنده‌ها کار خوشایندی نیست، اما هر ساله شاهد این موضوع به ویژه در سریال‌های مناسبتی می‌شویم.

گلچین با اشاره به اینکه هنوز مردم نقش‌هایی که در قالب کمدی بازی می‌کنم را بیشتر دوست دارند، عنوان داشت: با اینکه مردم با نقش‌های کمدی‌ام ارتباط خوبی برقرار کردند، از نقش‌های جدی‌ام هم خوششان آمده است. به هر حال برای من که سال‌ها کمدی کار کرده بودم، ورود به کار‌های جدی و بازی در سریال «نفس گرم» ریسک بزرگی بود و شاید نباید سمتش می‌رفتم، اما رفتم و خوشحالم که بازخورد‌های خوبی هم دریافت کردم. البته من با نقش جدی کارم را شروع کردم و در بین آن‌ها کمدی بازی کردم.
بازیگر سریال «آرماندو» درباره ورودش به کار کمدی نیز گفت: در این ۱۰ سال برای تغییر در حال و هوای خودم و شرایطی که ناخودآگاه برایم پیش آمد به سمت ژانر کمدی رفتم و اتفاقاً ماندگار شدم، اما نمی‌توان گفت: این صرفاً علاقه خودم است چراکه من هم به عنوان یک بازیگر دوست دارم نقش‌های متنوعی را در چندین ژانر مختلف بازی کنم.

وی با ابراز گلایه‌ای درباره پیشنهاد‌های تکراری که در این ژانر دارد، عنوان داشت: متأسفانه نویسنده‌ها در طراحی نقش‌ها به طور ناخودآگاه به سمت شخصیت‌هایی می‌روند که در کار‌های مختلف امتحان پس داده‌اند. اما در کار‌های جدی بیشتر می‌توانید از این کلیشه و تکرار نقش‌ها فاصله بگیرید. این اتفاق در «شب بیست و نهم» و «نفس گرم» برایم افتاد که همگی کار‌های جدی بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار