کد خبر: 982200
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۴
نماینده مردم محلات:
سرويس سياسی جوان آنلاين: شکوری‌راد فراموش نکند که اصلاح‌طلبان این دولت را بر سر کار آوردند؛ دولتی که حتی نتوانست قیمت دلار را کنترل کند و از طرفی بیکاری و گرانی بیداد می‌کند و عملکرد دولت در حوزه اقتصادی به گونه‌ای بوده که تورم در شش سال اخیر بی‌نظیر است.

روز جمعه ۱۵ آذرماه در جریان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس، «علی شکوری‌راد» فعال اصلاح‌طلب و عضو مجلس ششم مجلس در اظهاراتی تأمل‌برانگیز مدعی شد: اعتراضات اخیر بیشتر در حواشی شهر‌های بزرگ و در مناطق کم‌برخوردار و محروم اتفاق افتاده است که این اعتراضات بیشتر موجب ریزش آرا در اردوگاه اصولگرایان شده است. «علیرضا سلیمی» نماینده مردم محلات در همین رابطه به راه دانا گفت: آرزو بر جوان‌ها عیب نیست؛ آقای شکوری‌راد می‌خواهد به جریان اصلاحات روحیه بدهد، همه اصلاح‌طلبان مجلس می‌دانند که دستپختشان چیست و مردم هم دیگر به جریان اصلاحات اقبالی ندارند و این مسئله را همه می‌دانند.

وی با تأکید بر اینکه مشکلات حاشیه‌نشین‌ها را همین طیف اصلاحات ایجاد کرده‌اند، اذعان داشت: آقای شکوری‌راد برای روحیه دادن به طرفداران اصلاحات این اظهارات را مطرح کرده است و خودش هم می‌داند که اینگونه نیست؛ علاوه بر این اگر مشکلی در نقاط حاشیه شهر‌ها و مناطق محروم وجود دارد، همین طیف اصلاح‌طلب ایجاد کرده‌اند و با سیاست‌های تعدیل اقتصادی و سیاست آقایان است که ما را به اینجا رسانده‌اند.

نماینده مردم محلات در مجلس خاطرنشان کرد: آقای شکوری‌راد فراموش نکند که اصلاح‌طلبان این دولت را بر سر کار آوردند؛ دولتی که حتی نتوانست قیمت دلار را کنترل کند و از طرفی بیکاری و گرانی بیداد می‌کند و عملکرد دولت در حوزه اقتصادی به گونه‌ای بوده که تورم در شش سال اخیر بی‌نظیر است. شکوری‌راد باید کارنامه اصلاح‌طلبان را ببیند و اگر فکر می‌کند می‌تواند با اینگونه اظهارات آرای مردم را به سبد اصلاح‌طلبان بریزد، اشتباه می‌کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار