کد خبر: 982860
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰
بادامچیان:
سرویس سیاسی جوان آنلاین: مردم در این ۴۰سال دریافته‌اند که خطوط لیبرالی، چپ، افراطی، محافظه‌کار و آن‌ها که به فکر جیب خود، بستگان و جناح خود هستند، برای مردم کاری نکرده و نمی‌کنند.
به گزارش مهر، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره بودجه ۹۹ گفت: دولت اصرار داشت که بودجه نویسی برای سال ۹۹ یک تحول در بودجه ایجاد خواهد کرد ولی متأسفانه بر اساس گزارش ریاست دیوان محاسبات که مقام رسمی در امر بودجه و تفریغ بودجه است، معلوم شد که دولت حتی به قانون بودجه‌ای که خود به مجلس برده و تصویب گرفته است نیز عمل نمی‌کند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی درباره استیضاح سه وزیر دولت تأکید کرد: نمایندگان مجلس دهم در این ماه‌های پایانی فعالیت خود به فکر اقدامات اساسی که مشکلات مردم را حل کند باشند، وگرنه زمان انتخابات و پایان سال موقع مناسبی برای استیضاح نیست.

مجلس فکری برای پاسخگویی دولت به مطالبات بر زمین مانده مردم و اجرای وعده‌هایی که داده‌اند داشته باشد، وگرنه استیضاح وزیر و پس گرفتن و حتی برکناری وزیر و تعیین جایگزینی ضعیف‌تر از او، کار مشکل را حل نمی‌کند. بادامچیان دررابطه با انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: تاکنون بحث و گفتگو‌های خوبی صورت گرفته است. امید به همگرایی انتخاب شایسته‌ترین‌های مورد قبول مردم را بالا برده است.

مسلماً ترکیب فهرست ارزش‌گرایان برای مجلس آینده باید کارآمدی، پاکی و سلامت و مشکل‌زدایی را برای مردم تداعی نماید، به ویژه در وضعیت فعلی که عملکرد اصلاح‌طلبان بسیار منفی بوده و مردم به شدت ناراضی هستند.
وی در پایان تأکید کرد: مردم در تجربه این ۴۰سال دریافته‌اند که خطوط لیبرالی، چپ، افراطی، محافظه‌کاری و آن‌ها که در فکر جیب خود و بستگان و جناح خویش فعالند، برای مردم کاری نکرده و نمی‌کنند بلکه مشکلات را افزایش داده‌اند و حقوق نجومی گرفته‌اند، اشرافی‌گری را عمل کرده‌اند و عرضه هم نداشته‌اند، لذا امیدواریم فهرست ارزش‌گرایان مظهر سلامت، پاکی، دین‌اندیشی، پاک‌زیستی، لیاقت و دارای راه‌حل برای مشکلات و توانایی لازم باشد تا مردم با اطمینان خاطر به میدان آمده و رأی دهند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار