کد خبر: 1076361
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
شبکه برق دو مسیر روستایی جنوب غرب اهواز بهینه سازی شد
در راستای حفظ پایداری شبکه برق صد و نوزدهمین عملیات افزایش تاب آوری در مسیر روستای خبینه سفلی و امطمیر واقع در جنوب غرب اهواز با اعتباری بالغ بر۸میلیارد ریال اجرا شد.

مدیرامور برق منطقه ۴ اظهار داشت: عملیاتهای دوره ای بهینه سازی و افزایش تاب آوری شبکه برق که اختصارا "تابش"خوانده می شود در راستای تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به مردم و حفظ پایداری شبکه در این منطقه در حال انجام است.

بهزادشافعی زاده افزود: طرح تابش شماره ۱۱۹، با موقعیت جاده خرمشهر مسیر روستای خبینه سفلی و امطمیر با حضور ۱۱گروه، عملیاتی، ۱۰دستگاه بالابر و خودروی پشتیبان با انجام اقداماتی از جمله افزایش سطح مقطع سیم، حذف اتصالات معیوب و مازاد شبکه، اصلاح طرح و تعویض مقره و پایه فرسوده اجرا و به بهره برداری رسید.

 وی درخصوص تجهیزات بکار رفته در این عملیات اظهارداشت: جمع آوری ۶ اصله پایه فرسوده و نصب پایه بتنی جدید، تعویض ۹ طرح ۱۰۱چوبی با کراس آرم فلزی، تعویض مقره میخی وکششی چینی فرسوده به تعداد ۱۳۴ عدد، تعویض ۱۳۹۱مترسیم فرسوده با سیم هاینا، نصب کنکتور چهار شاخ۶۵ عدد و.... بخشی از عملیات ساماندهی و اصلاح صورت گرفته در مسیر منتهی به این روستاها بود که طی این عملیات اجرا شد.

 مدیراموربرق منطقه چهار اعتبار اختصاص یافته به این پروژه را۸میلیارد و ۳۹۲میلیون ریال برآورد کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر