کد خبر: 1081598
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌ استان خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی‌ خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲۶۰۹ هکتار زمین صنعتی در قالب انعقاد ۴۹۴۰ قرارداد با سرمایه گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان واگذار شده است.

علی بهرامی زاده در حاشیه نشست هم اندیشی مدیران ستادی و استانی سازمان صنایع کوچک‌ و شهرک‌های صنعتی ایران، اظهار کرد: از مجموع اراضی واگذار شده مزبور تاکنون ۱۵۱۰ هکتار زمین مورد بهره برداری قرار گرفته و ۲۷۴۳ واحد صنعتی در آن‌ها راه اندازی شده است.

وی افزود: برای راه اندازی واحدهای صنعتی مزبور ۵۳ هزار و ۹۴۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و برای ۷۷ هزار و ۶۷۲ نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: از ۵۰ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب استان اراضی ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری است که هم اینک ۲۱۶۰ طرح صنعتی فعال در آن‌ها در حال اجرا بوده  و ۸۷۱ طرح صنعتی نیز غیرفعال است.

بهرامی زاده اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌های صنعتی در ۱۰۹۷ هکتار زمین، ۱۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری جذب شده و برای ۴۳ هزار و ۲۰۰ نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص ایجاد و توسعه واحدهای کارگاهی بیان کرد: در این راستا تاکنون ساخت ۳۰۱ واحد کارگاهی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تکمیل شده و ۲۸۳ واحد کارگاهی به بهره برداری رسیده است. این کارگاه‌ها هشت هکتار زمین را به خود اختصاص داده و زمینه ایجاد  ۴۱۵۷ شغل را فراهم کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار