کد خبر: 1102751
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶
گازرسانی به 2 روستا، 4 شهرک روستایی، 4 پاسگاه مرزی و 25 واحد صنعتی جدید در هفته دولت در خراسان شمالی انجام گرفت.
سهیلا سعیدی

حسین رضا میربلوکی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از گازرسانی به 36 پروژه جدید در هفته دولت خبر داد.

میربلوکی گفت: 36 پروژه گازرسانی در هفته دولت به بهره برداری می رسد که شامل روستای "کی کی" در شهرستان بجنورد، روستای رشوانلو در شهرستان شیروان و روستای هوشان در شهرستان مانه و سملقان که مجموعاً 220 خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی افزود: در هفته دولت گازرسانی به شهرک روستای "سوخسو هاشم" در شهرستان راز و جرگلان، شهرک روستای "گلی" در شهرستان بجنورد، شهرک روستای قره نوده در شهرستان بجنورد و شهرک روستای پسرکانلو در شهرستان بجنورد با جمعیت حدود 600 نفر افتتاح می‌شود.

میربلوکی همچنین در ادامه اعلام نمود: همچنین در گازرسانی به مناطق الحاق به طرح روستای بچه دره حدود 270 نفر از نعمت گاز بهره مند می گردند.

وی در ادامه به گازرسانی به واحدهای صنعتی اشاره کرد و گفت: در هفته دولت 25 واحد صنعتی از گاز برخوردار می شوند که از این تعداد 11 صنعت در شهرستان بجنورد، اسفراین با 5 صنعت، شیروان با 4 صنعت، گرمه با 2 صنعت، فاروج، جاجرم و مانه و سملقان هر کدام با 1 صنعت از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در هفته دولت 4 پاسگاه مرزی شامل پاسگاه مرزی خیرآباد، کاریز، قره قانلو و بکسو از گاز طبیعی بهره مند می شوند.

وی افزود: مشترکین استان تاکنون به 348 هزار رسیده و گازرسانی به 34 جایگاه "سی ان جی" و 16 شهرک صنعتی استان انجام شده است.

میربلوکی گفت: با پایان عملیات گازرسانی به 25 شهر و 749 روستا و اجرای بالغ بر 7 هزار و 512 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع و نصب بیش از 182 هزار و 872 عدد انشعاب استان خراسان شمالی در جمع 3 استان پیشرو در زمینه گازرسانی قرار گرفته و استان سبز در زمینه گاز رسانی می باشد.

میربلوکی با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری 100 درصد بوده افزود: تا کنون 749 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند و ارتقاء درصد بهره مندی خانوارهای روستایی به 2/99 درصد رسیده که از دیگر دستاوردهای شرکت گاز در راستای حرکت در مسیر خط مشی سازمان بوده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار