کد خبر: 1164927
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
برای نخستین بار پس از ۲۰ سال صورت گرفت؛ حمله هوایی تل‌آویو به جنین
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، در پی یورش امروز (دوشنبه، 19 ژوئن) نظامیان رژیم صهیونیستی به جنین و زخمی شدن ۶ نظامی صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت در جنین، این رژیم برای نخستین بار پس از گذشت 20 سال، از نیروی هوایی برای بمباران این شهر در شمال کرانه باختری استفاده کرد. 

به گزارش رسانه‌های فلسطینی، هواپیماهای نظامی رژیم صهیونیستی، امروز برای نخستین‌بار پس از انتفاضه دوم فلسطین، جنین را بمباران کردند. 

ویدئوهای منتشر شده، نشان می‌دهد که در پی تشدید مقاومت مسلحانه در جنین و زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست، بالگردهای نظامی رژیم صهیونیستی در حال هدف قرار دادن اردوگاه جنین هستند. 

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد: حمله هوایی به جنین به درخواست نیروهای حاضر در میدان و تشدید تیراندازی به سوی آنها صورت گرفته است و منطقه‌ای که در آن تیراندازی شدیدی در جریان بود، هدف قرار گرفت. 

به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، «این نخستین بار از زمان انتفاضه دوم و از ۲۰ سال پیش است که هواپیماهای نظامی، اهدافی را در کرانه باختری بمباران کردند. هدف از این عملیات، خارج کردن نیروهایی است که پس از موفقیت عملیاتشان در دستگیری افراد تحت تعقیب، در کمین فلسطینی‌ها گرفتار شده‌اند». 

وبگاه صهیونیستی «واللا» نیز به نقل از یک مقام مسئول نظامی رژیم اسرائیل نیز نوشت که یک بالگرد نظامی با هدف نجات نیروهای اسرائیلی تحت محاصره در جنین، وارد این عملیات شده است. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار