کد خبر: 1165659
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان تیراندازی در زابل و کشف نیم تن مواد افیونی در سراوان خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی به سمت خودروی یک شهروند در یکی از میادین اصلی شهرستان زابل، بلافاصله مأموران پلیس به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد دو نفر به دلیل اختلافات قبلی به سمت خودروی یک شهروند اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر ایجاد رعب و وحشت عمومی، موجب ایجاد خسارت به خودروی وی شده و سپس از محل متواری شدند.

وی تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش صورت گرفته مخفیگاهشان در یکی از روستا‌های حاشیه‌ای زابل شناسایی شد و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سردار جلیلیان با بیان اینکه عاملان تیراندازی هدفشان را از این کار اختلافات قبلی عنوان کردند، بیان داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح خبر دیگری ظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان سراوان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی که قصد انتقال و جابه جایی محموله بزرگ مواد مخدر را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی و با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، در نهایت محل اختفاء قاچاقچیان در یکی از روستا‌های شهرستان سراوان شناسایی و در یک عملیات ویژه و منسجم پلیسی، دو نفر قاچاقچی مسلح دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه افراد دستگیر شده، ماموران انتظامی مقدار ۴۸۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۲۳ کیلو و ۳۵۰ گرم از نوع شیشه به همراه یک قبضه سلاح کلت، چهار تیغه خشاب کلت، دو عدد گلوله آرپی جی و دو دستگاه بی‌سیم دستی کشف کردند.

سردار جلیلیان بیان داشت: از قاچاقچیان مسلح یک دستگاه خودروی پژو، یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار