کد خبر: 1225307
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
مأموران متهم را که رهگذران دستگیر کرده‌بودند، بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. 
غلامرضا مسکنی 
جوان آنلاین: درگیری دو مرد که در صف نانوایی به خاطر یک عدد نان با هم درگیر شده‌بودند، با کندن گوش یکی از آن‌ها پایان یافت. 
ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه اول اردیبهشت ماه مأموران پلیس تهران از درگیری دو مرد در نانوایی نزدیکی میدان حسن‌آباد با خبر و راهی محل شدند. 
بررسی‌ها نشان داد لحظاتی قبل دو مرد در صف نانوایی با هم درگیر شده‌اند و در جریان آن یکی از آن‌ها که مرد ۵۰ ساله‌ای است، گوش مرد دیگری را گاز گرفته و کنده است و مرد زخمی راهی بیمارستان شده‌است. 
مأموران متهم را که رهگذران دستگیر کرده‌بودند، بازداشت و به اداره پلیس منتقل کردند. 
 
 گوشم روی زمین افتاد 
صبح دیروز مرد زخمی در حالی که گوشش باندپیچ بود، برای شکایت به شعبه سوم دادسرای امور جنایی رفت. وی به قاضی براعه گفت: «من پیچ و مهره‌فروشم و صبح روز حادثه برای گرفتن یک عدد نان به نانوایی بربری رفتم. وقتی نوبت من شد، نانوا پنج عدد نان روی میز گذاشت. چهار عدد از نان‌ها برشته و یک عدد آن خمیر بود که مرد میانسال نان‌های برشته را برداشت و نان خمیر را برای من گذاشت. به او اعتراض کردم و گفتم یکی از نان‌های برشته را به من بدهد که با هم درگیر شدیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت گوش مرا گاز گرفت، به طوری که از درد فریادم به آسمان بلند شد و دیدم گوشم روی زمین افتاده و خون تمام بدنم را گرفته است. مرد ضارب فرار کرد، اما رهگذران او را گرفتند و من هم گوشم را از روی زمین برداشتم و داخل دستمالی گذاشتم و به سرعت به بیمارستان رفتم. گوشم را پزشکان پیوند زدند، اما اعلام کردند به احتمال زیاد پیوندش نگیرد. الان من یک گوش دارم و از متهم شکایت دارم.»
 
 عصبانی شدم 
متهم مقابل بازپرس جنایی با اظهار پشیمانی گفت: «من ۱۰ سال معلم بودم، اما شغل معلمی را رها کردم و مغازه پوشاک زدم. روز حادثه به نانوایی رفتم و می‌خواستم تعدادی نان بخرم و به خانه ببرم. وقتی نوبت من شد، چهار عدد نان برداشتم و یکی روی میز ماند و شاکی به من اعتراض کرد که چرا همه نان‌های برشته را برداشته‌ام. ما با هم درگیر شدیم که او به من حمله کرد و مرا کتک زد. برای دفاع از خودم گوشش را گاز گرفتم، اما قصد کندن آن را نداشتم. آنقدر عصبانی بودم که نفهمیدم گوشش را کنده‌ام و وقتی دهانم خونی شد، تازه فهمیدم چه اتفاقی رخ داده‌است. الان پشیمان هستم و حاضرم هزینه درمان آن را پرداخت کنم.»
 
 تلاش بازپرس برای آشتی
پس از اظهارات شاکی و متهم، قاضی محمد براعه با برگزاری جلسه صلح و سازش از متهم خواست شاکی را که سابقه درگیری ندارد، ببخشد. تلاش‌های بازپرس نتیجه داد و شاکی اعلام کرد چنانچه پیوند گوشش با موفقیت انجام شود به شرط اینکه متهم هزینه‌های درمان را پرداخت کند، او را می‌بخشد. بدین ترتیب متهم به دستور بازپرس جنایی با گذاشتن وثیقه آزاد شد و تعهد داد هزینه درمان شاکی را پرداخت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار