کد خبر: 1168194
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
در پی حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین در شمال کرانه باختری، جنبش انصارالله یمن ضمن محکومیت شدید این تجاوز، تاکید کرد یمن در نبرد دفاع از فلسطین و مقدسات اسلامی آماده حمایت، پشتیبانی و مشارکت مؤثر است.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، در واکنش به حمله رژیم صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری بیانیه صادر کرد.

تجاوز همه‌جانبه زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی به جنین از بامداد امروز آغاز شده و طبق گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنان ادامه خواهد داشت. این تجاوز تا لحظه انتشار این گزارش به شهادت ۷  فلسطینی و مجروحیت ده‌ها نفر منجر شده است. 

دفتر سیاسی انصارالله اعلام کرد: «تجاوز وحشیانه اسرائیل به جنین را که منجر به کشته شدن و جراحت ده‌ها فلسطینی شد، به‌شدت محکوم و تقبیح می‌کنیم. پاسخ مقاومت فلسطین به تجاوز صهیونیستی را تبریک می‌گوییم و دستان مجاهدان دلیری را که با این رژیم در حال مبارزه هستند، می‌فشاریم.»

انصارالله اضافه کرد: «تاکید می‌کنیم که اگر پشتیبانی آمریکا، همدستی و سکوت جامعه بین‌الملل نبود، دشمن اسرائیلی جرأت جنایت و اصرار بر این اقدامات را به خود نمی‌داد. ما اطمینان داریم که دشمن در این تجاوز شکست خواهد خورد، همان‌طور که در عملیات «دیوار دفاعی» در سال ۲۰۰۲ شکست خورد. آن‌ها در از بین بردن روحیه مقاومت هیچگاه موفق نخواهند بود.»

در این بیانیه همچنین آمده است: «ما موضع اصولی و ثابت خود مبنی بر همراهی مردم یمن با ملت فلسطین و جنبش‌های جهاد و مقاومت فلسطین را تکرار می‌کنیم و همچنین بر آمادگی یمن برای حمایت و پشتیبانی و مشارکت مؤثر در نبرد دفاع از فلسطینیان و مقدسات اسلامی تاکید می‌کنیم.»

انصارالله در پایان ضمن درخواست موضع‌گیری سازمان‌های بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی، از امت اسلامی خواست که برای مقابله با رژیم صهیونیستی اقدامات مؤثر انجام دهند.

رسانه‌های صهیونیستی، صبح امروز، خبر دادند حمله همه‌جانبه به جنین، با مشارکت هزار نظامی و با چراغ سبز آمریکا آغاز شده است و چند روز ادامه خواهد یافت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار