کد خبر: 1168270
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
جنبش حزب الله لبنان به شدت تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین در کرانه باختری را محکوم و بر حمایت کامل خود از ملت و مقاومت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد رزمندگان مبارز فلسطینی هوشیاری و توانمندی خود برای شکست اهداف دشمن را اثبات کرده اند، هر چند دشمن نیروهای کماندویی خود را به خدمت گرفته و از سلاحهای پیشرفته استفاده می‌کند.

این جنبش تصریح کرد ملت مقاوم فلسطین، قدرت و عزم و اراده و گزینه‌ها و ابزار فراوانی در اختیار دارد که دشمن را از کرده خود پشیمان خواهد کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است ما بر حمایت کامل خود از ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت و تمام گزینه‌هایی که آن را مناسب می‌دانند، تاکید می‌کنیم.

واکنش سازشکاران اماراتی به جنایات اشغالگران در جنین

حکومت امارات که بر خلاف خواست مردم این کشور در اقدامی خائنانه به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخت، در بیانیه ای ریاکارانه تجاوزات رژیم صهیونیستی به جنین و اردوگاه آن را محکوم کرد و خواستار توقف فوری آن شد.

این در حالی است که خیانت کشورهای عربی که به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی پرداخته اند یکی از مهمترین عواملی است که این رژیم را برای ارتکاب جنایات بیشتر علیه ملت فلسطین گستاخ کرده است.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار