کد خبر: 1175461
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲
سخنگوی دولت:
سخنگوی دولت با اشاره به دلایل تعطیلی آخر هفته گفت: تعطیلی چهارشنبه و پنجشنبه به منظور تامین سلامت مردم انجام شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، علی بهادری‌جهرمی عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفر به بوشهر اظهار داشت: به دعوت امام جمعه و استاندار بوشهر برای نشست با مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در راستای هماهنگی‌های اجرایی در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و نشست با جمعی از جوانان استان این سفر انجام شد.

وی پرسش و پاسخ‌های حوزه عملکردی کلان دولت را از دیگر برنامه‌های این سفر دانست و بیان کرد: حوزه اطلاع‌رسانی استان بوشهر در قالب نشست‌های پاسخگویی دستگاه‌های اجرایی استان به‌صورت هفتگی فعالیت‌های خوبی داشته که قابل تقدیر و تحسین است.

سخنگوی دولت با اشاره به تعطیلی سراسری روز چهارشنبه خاطرنشان کرد: در این زمینه وزیر بهداشت پیشنهادی به هیئت دولت در خصوص شدت گرما و احتمال گرمازدگی‌ها و وارد شدن سایر آسیب‌ها به حوزه سلامت شهروندان ارائه کرد که با این پیشنهاد موافقت و تعطیلی روز چهارشنبه و پنجشنبه اعلام شد.

بهادری جهرمی، پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی در زمینه افزایش دما را مورد اشاره قرار داد و افزود: دما هوا در نقاط مختلف کشور افزایشی شد و در راستای حفظ سلامت شهروندان، به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان ضروری از جمله بیمارستان‌ها، مراکز درمانی و دیگر حوزه‌ها روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور تعطیل شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار