کد خبر: 1181069
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
سخنگوی کرملین گفت که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه قصد ندارد در نشست سران گروه ۲۰ که قرار است سپتامبر آینده در هند برگزار شود، حضور یابد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، کرملین اعلام کرد که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برنامه‌ای برای حضور در نشست آتی گروه ۲۰ ندارد.

«دیمیتری پسکوف» رئیس دفتر ریاست جمهوری روسیه در نشست خبری در مسکو در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه آیا پوتین قصد دارد در نشست گروه ۲۰ که قرار است ماه سپتامبر آینده در هند برگزار شود، حضور یابد، گفت: نه، رئیس جمهور چنین برنامه‌ای ندارد.

وی افزود که رئیس جمهور روسیه اکنون برنامه کاری شلوغی دارد و تمرکز اصلی او همچنان بر عملیات ویژه نظامی در اوکراین است و عملیات ویژه نظامی برای جلوگیری از اقدامات تروریستی رژیم کی یف مانند حملات پهپادی در حال انجام است.

پسکوف در پاسخ به این سوال که آیا پوتین از طریق ویدئو کنفرانس در اجلاس سران گروه ۲۰ در هند شرکت خواهد کرد یا خیر، گفت که نحوه حضور پوتین بعداً مشخص خواهد شد.

سخنگوی کرملین درباره دیدار پوتین و اردوغان همتای ترکیه‌ای او هم گفت: طرفین توافق کرده‌اند که در نزدیک‌ترین زمان ممکن دیدار کنند و برنامه‌ریزی برای این دیدار با جدیت صورت گرفته است و زمان دقیق آن را اعلام خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار