کد خبر: 1183709
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
رئیس‌جمهور روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: نئونازیسم در اوکراین و بالتیک به‌یک هنجار تبدیل شده است.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه امروز سه شنبه در سخنانی اعلام کرد: روس هراسی و نئونازیسم در اوکراین و بالتیک به یک هنجار تبدیل شده است و تاریخ به عنوان ابزاری برای مبارزه مورد استفاده قرار گرفته است. اکنون تاریخ به خاطر سیاست در اروپا تحریف می‌شود؛ کشور‌هایی که حافظه تاریخی خود را از دست داده اند.

رئیس جمهور روسیه در این ارتباط گفت: کسانی که توسط مقامات فعلی اوکراین به سطح قهرمان ارتقاء یافته اند باید افشا شوند. آن‌ها قاتلان خونین هستند؛ آن‌ها کسانی هستند که با عکس‌های خود در مراکز شهر قدم می‌زنند. مردم اوکراین دشمن روسیه نیستند، بلکه نازی‌های غیرانسان و دژخیم آها هستند.

«ولادیمیر پوتین» اضافه کرد: سربازان عملیات ویژه و خانواده‌های آن‌ها باید از تمام اقدامات حمایتی برخوردار شوند، اهمیت ارائه حقوق برابر برای همه شرکت‌کنندگان بدون استثناء- چه پرسنل نظامی عادی، چه داوطلبان مهم است.

وی در ادامه افزود: اسناد معتبر درباره جنایات نازی‌ها باید در دسترس شهروندان باشد. در اروپا، بسیاری از آن‌ها به طور کامل حافظه و وجدان خود را از دست داده اند و سعی می‌کنند تاریخ جنگ جهانی دوم را بازنویسی کنند.

از آغاز عملیات نظامی روسیه در اوکراین در ۲۴ فوریه ۲۰۲۲ (۵ اسفند ۱۴۰۰)، کشور‌های غربی ضمن اعمال تحریم‌های گسترده علیه مسکو، حجم وسیعی از سلاح و کمک نظامی را برای کی یف تامین کرده و به آتش جنگ دامن زده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار