کد خبر: 1187530
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
دستگاه‌های امنیتی کشور با اشراف کامل نسبت به ضدانقلاب، اقدام به افشای جلسه و نشست گروهک‌های برانداز خارج از کشور در دانشگاه سواس لندن در روز۴ و ۵ تیرماه و اسامی شرکت کنندگان این جلسه محرمانه داشتند.

 روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت:

این نشست که در تاریخ ۴ و ۵ تیرماه باحضور برخی از عناصر برانداز خارج نشین همچون مارشال گانس (استاد دانشگاه‌هاروارد)، فاطمه حقیقت‌جو، نگین شیرآقایی در موسسه و دانشگاه امنیتی سواس لندن به منظور هماهنگی دوره‌های آموزشی و جذب نیرو برگزار شد یکی از مهم‌ترین دوره‌ها برای ایجاد آشوب و بحران در کشور بود که از ابتدا تحت رصد اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی کشور قرار داشت.

در این دوره‌ها برخی از عناصر ضد انقلاب همچون رضوان مقدم با نام مستعار بهار، فاطمه حقیقت‌جو با نام بنفشه، مجتبی‌هاشمی با نام مجیک حضور و فعالیت داشتند.

در این زمینه دستگاه‌های اطلاعاتی با اعلام هشدار در مورد شرکت در این دوره‌ها در شامگاه ۱۵ شهریور این پروژه را در نطفه خفه کرده و تعدادی از عناصر آموزش دیده بازداشت و مابقی تحت رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار دارد.

این ضربه به شاکله و پیکره براندازان خارج نشین که مورد حمایت سرویس‌های جاسوسی غربی نیز هستند نشان از اشراف اطلاعاتی دستگاه‌های امنیتی کشور و هوشیاری کامل و عمق نفوذ آنان در برابر توطئه‌های شوم براندازان خارج نشین و حامیان غربی آنان دارد.

لازم به ذکر است که در روز‌های گذشته عبدالله مهتدی سرکرده گروهک تروریستی کومله که در روز‌های اغتشاشات مدام تاکید می‌کرد «دنبال تجزیه‌طلبی نیستیم» حالا، اما در جدیدترین صوتی که از او افشا شده توضیح می‌دهد که جریان ضدایرانی چطور قصد نابودی ایران با اتحاد گروه‌های تجزیه‌طلب را داشته‌اند.

بخشی از این صوت به توضیح اختلافات سران پیمان موسوم به همبستگی می‌گذرد؛ از این‌که رضا پهلوی از بی‌احترامی مصی علی‌نژاد ناراحت شده و گفته «دیگر نمی‌آیم»، اما بخش قابل تأمل در جایی است که مهتدی توضیح می‌دهد «اگر یک هفته صبر می‌کردند کار تمام بود» و دلیل موفقیت‌آمیز نبودن این پروژه ناکافی بودن تجربه سیاسی آنان بوده است.

وی که قصد داشت با سوءاستفاده از التهابات سال گذشته پروژه تجزیه ایران را پیش ببرد نه‌تن‌ها در راستای این هدف موفقیتی کسب نکرده بلکه بار‌ها شاهد تجزیه ائتلاف‌های ضدایرانی بوده که در آن حضور داشته در ادامه این جلسه به فردی با نام کاک حمید توضیح می‌دهد که «سران حزب رادیکال عرب و بلوچ» نزد او آمده و خواسته‌اند در آن منشور «جایی هم برای آنان باز کند».

رئیس‌کومله در ادامه «به شرفش» قسم می‌خورد که چطور قصد داشته بزرگ‌ترین ائتلاف ضدایرانی را دور خود جمع کند، اما اعتراف هم می‌کند که «بزرگ‌ترین فرصت تاریخی را از دست» داده‌اند.

سرکرده این گروهک تروریستی از این‌که «همه تلاش» خود را کرده راضی است، اما می‌گوید: «جمهوری اسلامی از مخالفانش عاقل‌تر و دوراندیش‌تر بود» که توانست ائتلاف ضدایرانی را نابود کند.

وی پس از افشای فایل صوتی مذکور، با حیرت و وحشت، نسبت به افشای این فایل واکنش نشان داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار