کد خبر: 1194135
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
استاندار کردستان گفت: هفته آینده در استان میزبان رئیس‌جمهور خواهیم بود.

جوان آنلاین: اسماعیل زارعی‌کوشا صبح امروز در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم‌الله 13 آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، به تشریح برنامه‌های سفر دوم ریاست جمهوری به استان پرداخت و اظهار داشت: هفته آینده میزبان حضور رئیس‌جمهور در کردستان خواهیم بود و یقینا این سفر نیز دستاوردهای بزرگی خواهد داشت. افتتاح راه‌آهن همدان ـ سنندج و پروژه‌های آبرسانی یکی از مطالبات 18ساله کردستانی‌هاست که در این سفر به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: با افتتاح پروژه‌های آبرسانی و بهره‌‌برداری از سدهای نیمه‌تمام، تا افق 1420 دغدغه آبی در استان کردستان نخواهیم داشت.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه استقبال مردمی از رئیس‌جمهور در سنندج و دو شهرستان دیگر برگزار می‌شود، گفت: مقرر بود که در سفر دوم 5 تا 6 هزار میلیارد تومان اعتبارات تکمیلی به استان اختصاص یابد که با پیگیری‌های متعدد این رقم افزایش یافته و در سفر اعلام خواهد شد.

وی در ادامه یوم الله 13 آبان را یک روز ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: سیزدهم آبان روز مبارزه با استکبار جهانی و یادآور سه واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی؛ «تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در محوطه دانشگاه تهران و تبعید حضرت امام خمینی(ره)» است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در غزه گفت: آمریکا شیطان بزرگ است؛ رژیم غاصب کودک‌کش صهیونیستی مظهر فساد، طاغوت، پلیدی و زشتی‌هاست. شبکه‌های معاند که همواره دنبال وارونه‌نمایی و تغییر جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد هستند، اکنون سکوت کرده‌اند!

استاندار کردستان تصریح کرد: به رغم همه توطئه‌ها و تبلیغات دروغین، حمایت از ملت مظلوم فلسطین فراگیر شده و امیدواریم هر چه زودتر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم چراکه وعده الهی است.

وی افزود: خالص شدن جامعه اسلامی و ایستادگی در برابر ظالمان برگرفته از همان فرموده قرآن و وعده الهی است که نابودی ظالمان حتمی است.

زارعی‌کوشا در بخشی دیگر از سخنان خود درباره برنامه‌های 13 آبان اظهار کرد: حضور در 13 آبان بیانگر تظاهرات در مقابل استکبار است و باید این مراسم همانند سال گذشته در استان کردستان به صورت باشکوه برگزار شود.

وی تاکید کرد: از هر فرصت و بستری برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و تبیین جنایات رژیم صهیونیستی بهره بگیریم، البته این افراد باید به موضوعات مسلط و زبان گفت‌وگو با دانش‌آموزان و نسل جوان را بلد باشند.

تبیین جنایات استکبار جهانی برای نسل جوان ضروری است
استاندار کردستان تبیین جنایات استکبار جهانی برای دانش‌آموزان و قشر جوان را در قالب پویش‌ها و برنامه‌های تبیینی و زبان هنرمندانه امری ضروری دانست و ابراز داشت: باید دانش‌آموزان از چرایی دشمنی ایران با آمریکا مطلع شوند.

به گفته وی، با کارهای شعاری زیاد نمی‌توان روی قشر جوان تاثیر گذاشت چراکه مقدمه تجمعات اعتراضی، تبیین است. از ظرفیت رسانه‌ها در جهت تبیین برنامه‌ها استفاده شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار