کد خبر: 1196800
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰
سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حملات پهپادی به مراکز حساس رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی خبر داد.

جوان آنلاین: سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز دوشنبه از حمله پهپادی طی ساعات گذشته خبر داد که به اهداف حساس رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی اصابت کرده است.

به گزارش تسنیم، سریع همچنین گفت که در پی این عملیات، تمامی فعالیتها در پایگاهها و فرودگاههای هدف قرار گرفته شده، طی چند ساعت متوقف شد.

وی در پایان تأکید کرد: نیروهای مسلح یمن با توکل بر خدا، عملیاتهای نظامی بیشتری در حمایت از ملت مظلوم فلسطین انجام خواهند داد تا تجاوز وحشیانه اسرائیل به برادران ما در غزه متوقف شود.

مقاومت اسلامی عراق نیز دقایقی پیش خبر داد که از بامداد امروز دوشنبه، چهار پایگاه متعلق به نظامیان آمریکا را در سوریه و عراق، شش بار هدف قرار داده است.

در این بیانیه آمده است: سه حمله به پایگاه عین الاسد در غرب عراق و یک حمله به هر کدام از پایگاههای نزدیک به اربیل در شمال عراق، تل البیدر در شمال سوریه و التنف در جنوب سوریه صورت گرفته است.

این گروه مقاومت تأکید کرد که این حملات با سلاحهای مناسب صورت گرفته و به اهداف نیز اصابت کرده است.

شبکه خبری المیادین ساعتی پیش، گزارش داد که یک پهپاد انتحاری، پایگاه اشغالگران آمریکایی را در شمال شرق سوریه هدف قرار داده است. این پایگاه در نزدیکی روستای «قصرک» در شمال الحسکه واقع در شمال شرق سوریه قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار