کد خبر: 1200558
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
رئیس مجلس شورای اسلامی:
گاهی سختی‌هایی ایجاد می‌شود که هم در فضای اجتماعی و هم در جریان انقلاب اسلامی تأثیر می‌گذارد گاهی بار منفی جدی هم دارد، ولی این گرد و غبار‌ها در نهایت فرو می‌نشیند و عظمت و بزرگی گوهر گرانبهای انقلاب اسلامی نمایان می‌شود

جوان آنلاین: ما فرزندان انقلاب یک رسالت داریم و آن اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه است که من همواره بر آن تأکید دارم و ستون اصلی این مسئله نیز بسیج است.
دکتر محمدباقر قالیباف، در گردهمایی بزرگ پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت محمد رسول (ص) تهران بزرگ با عنوان «بسیج امید ملت ایران» که صبح دیروز در پادگان حضرت ولیعصر (عج) برگزار شد، گفت: گاهی سختی‌هایی ایجاد می‌شود که هم در فضای اجتماعی و هم در جریان انقلاب اسلامی تأثیر می‌گذارد گاهی بار منفی جدی هم دارد، ولی این گرد و غبار‌ها در نهایت فرو می‌نشیند و عظمت و بزرگی گوهر گرانبهای انقلاب اسلامی نمایان می‌شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی، ایجاد داعش برای اسلام هراسی را یکی از راه‌های مقابله غرب با این مکتب برشمرد و گفت: همه این مسائل را نسل جدید دیده است و پس از این نیز چنین اتفاقاتی تکرار خواهد شد، ولی این تحولات اسلام سیاسی، عظمت دین، مکتب الهی و تفاوت بین عقلانیت ابزاری و عقلانیت متصل به وحی را نشان داد. این مسائل نشان از عظمت انقلاب و قدرت‌های مادی و معنوی آن است. وی تأکید کرد: در دنیایی که کسی به امریکا چپ نگاه نمی‌کند، گروه‌های مقاومت طی همین ۵۰ روز گذشته چه بر سر پایگاه‌های امریکایی آوردند و خودشان به تلفات و خسارات اذعان کردند و این قدرتی است که در منطقه و سطح جهان ایستاده است. رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه این‌ها از برکت انقلاب اسلامی است گفت: ما بدون شک یکی از بازیگران عرصه جهانی و منطقه‌ای هستیم که دوستان و دشمنان ما این مسئله را قبول دارند و این نشانی از عظمت انقلاب اسلامی است.
قالیباف گفت: البته باید بپذیریم آنچنانی که در عرصه‌های بین‌المللی به موفقیت‌های بزرگ و خیره کننده رسیده‌ایم، در برخی مسائل داخلی مانند حوزه اقتصادی کارنامه قابل دفاعی نداریم. رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید به بسیجی بودن و پاسدار بودنمان افتخار کنیم، تصریح کرد: در فرهنگ بسیجی نباید مردم را به سیاه و سفید وخاکستری یا پایین و بالا طبقه‌بندی کنیم؛ چنین چیزی در فرهنگ اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی نیست و ما باید به مردم‌مان ایمان داشته باشیم و بدانیم که پای انقلاب و مبانی آن ایستادن سطوح مختلفی دارد، اما ما باید همه مردم را مثل هم ببینیم. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارکرد: اگر امروز در حوزه‌های دفاعی، امنیتی و بین‌المللی در اوج اقتدار و افتخار قرار داریم یکی از دلایل آن این است که دل در گرو فرمایشات امام (ره) و رهبر انقلاب داشته‌ایم و در مسائل داخلی نیز برای رفع مشکلات باید چنین رویکردی داشته باشیم و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم. اگر دست به دست هم دهیم، دسته‌بندی‌ها را در جبهه انقلاب کنار بگذاریم و با فرهنگ دفاع مقدس حرکت و برنامه هفتم را به درستی اجرا و ضعف‌ها را برطرف کنیم با اطلاعات و تجربه به شما عرض می‌کنم که می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی غلبه کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار