کد خبر: 1210601
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
ادعای رسانه‌ها؛
برخی منابع می‌گویند که یکی از غول‌های نفتی منطقه کردستان عراق دارای ارتباطات نزدیک با موساد، در حمله ضدتروریستی سپاه کشته شده است.

جوان آنلاین:  برخی منابع مدعی شده‌اند که «پیشرو دیزایی» سرمایه‌دار نفتی کُرد که با موساد ارتباط داشته و مالک گروه «امپایر و فالکون» بوده است، در حملات ضدتروریستی سپاه پاسداران به منطقه اربیل کشته شده است.

به گزارش فارس، بامداد امروز سه‌شنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از انهدام مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در منطقه با موشک‌های بالستیک در نیمه‌شب سه‌شنبه خبر داد.

شبکه «روداو» در این خصوص مدعی شده است، در نتیجه حملات ضدتروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دست‌کم چهار نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.

برخی منابع همچون وبگاه «بی ان ان» در خصوص دیزایی می‌گویند که وی نقش مهمی در حوزه انرژی منطقه کردستان عراق ایفا می‌کرده و شخصیتی با نفوذ قابل توجه در منطقه بود.

این حمله ضدتروریستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، واکنش‌های آمریکایی‌ها را نیز به همراه داشته است. «آدرین واتسون» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا بامداد سه‌شنبه گفت که گزارش‌های مربوط به حملات موشکی به شمال عراق و سوریه را دریافت کرده و در حال بررسی هستند.

شبکه «ای‌بی‌سی»‌ نیز بامداد سه‌شنبه به نقل از یک منبع امنیتی عراقی گزارش داد که ۸ مکان در نزدیکی کنسولگری آمریکا در اربیل هدف این حملات موشکی قرار گرفتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار