کد خبر: 1212095
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

جوان آنلاین: مرد پیمانکار که در جریان حادثه گازگرفتگی تا یک قدمی مرگ رفته‌بود با تماس همسرش از مرگ حتمی نجات پیدا کرد. دو مرد همراه وی، اما به دلیل گازگرفتگی فوت شدند.
سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: دو شب قبل زنی از شهرستان مشهد با پلیس شهرستان مهدیشهر تماس گرفت و درخواست کمک کرد. زن جوان گفت: «شوهرم پیمانکار راهداری مهدیشهر است. او همچنین پیمانکاری بخشی از راهداری شهرستان شهمیرزاد را هم گرفته بود. آخرین‌بار هم سه روز قبل تماس گرفت و گفت همراه دو همکارش که دو جوان ۲۶ و ۳۰ ساله هستند به شهمیرزاد رفته‌است، اما از آن تاریخ به بعد دیگر از او خبری ندارم.»
بعد از برقراری تماس بود که مأموران پلیس راهی شهرستان شهمیرزاد شدند و با اطلاعاتی که همسر پیمانکار در اختیارشان گذاشت، در این باره تحقیق کردند. بررسی‌ها نشان داد که پیمانکار از مدتی قبل خانه‌اجاره‌ای را تغییر داده‌است، بنابراین مأموران بعد از به دست آوردن نشانی تازه راهی محل شدند. تحقیق از همسایه‌ها نشان داد که پیمانکار و دو همکارش چند روز قبل در محل دیده شده‌اند.
بعد از آن بود که مأموران زنگ خانه را زدند، اما وقتی کسی در را به رویشان باز نکرد، احتمال دادند اتفاق بدی برایشان روی داده‌باشد، برای همین با شکستن قفل وارد شدند و دیدند که هر سه دچار گاز گرفتگی شده‌اند.
پس از آن بود که بررسی‌های امدادگران نشان داد مرد پیمانکار دارای علائم حیاتی است به سرعت احیا شد و از مرگ نجات پیدا کرد، اما دو مرد دیگر در همان ساعت‌های اولیه فوت شده‌بودند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار