کد خبر: 1218904
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
رئیس جمهور:
رییس جمهور نیروهای مسلح را افتخاری برای کشور دانست و بیان کرد: امروز با رهنمود های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح ما نیروهای مومن، متدین، آگاه زمان شناس‌مردم دوست و خود باور هستند.حقیقتا نیروهای مسلح ما امروز افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند.

جوان آنلاین: «آیت الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی با تاکید بر اینکه امنیت‌ ما متکی به کشورهای خارجی و قدرت‌های مرسوم در دنیا نیست، تصریح کرد: امنیت ما به دست توانای مردم و نیروهای مسلح و مقتدرمان و نیروی انتظامی رقم خورده است.

به گزارش ایرنا، رئیس‌جمهور امنیت کشور را برخواسته از آگاهی و بیداری و حضور مردم دانست تصریح کرد: امنیت امروز ما به دلیل حضور مردم در صحنه‌های مختلف است، امنیت کشور برخواسته از آگاهی و بیداری و هوشیاری و حضور در صحنه نیروهای جان بر کف و نیروهای مسلح و مرزبانان قیور نیروی انتظامی است.

آیت الله رئیسی نیروهای مسلح را افتخاری برای کشور برشمرد و بیان کرد: امروز با رهنمود های حکیمانه فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح ما نیروهای مومن، متدین، آگاه زمان شناس‌مردم دوست و خود باور هستند. حقیقتا نیروهای مسلح ما امروز افتخاری برای ملت هستند و در دل مردم جای دارند زیرا در کنار مردم و با مردم هستند.

وی خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح وجود خود را سپر کرده اند دربرابر تهدیدات تا به مردم آسیبی نرسد .نقش شما به عنوان نیروی انتظامی اهمیت زیادی دارد.

رئیس‌جمهور بیان کرد: الحمدالله ایمان در دل دارید، علم و آگاهی و دانش دارید، توانایی دارید اما داشتن ابزار مناسب نیز بسیار اهمیت دارد. دولت خود را موظف می‌داند که به نیروی انتظامی و عزیزانمان در فراجا کمک کند که از هر جهت به روز و به هنگام باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه "حتما مساعدت با نیروی انتظامی در دستور کار دولت است" تصریح کرد: در کار انتظامی و ایجاد امنیت، وسایل ارتباطی و اطلاعات به هنگام بسیار مهم است و دولت، نیروهای مسلح، نیروی انتظامی و همه نهادهای انقلاب اسلامی خود را آماده خدمت به مردم کرده‌اند که مردم ما علی‌رغم تهدیدها و تحریم‌ها بتوانند با آرامش زندگی کنند.

آیت الله رئیسی مطرح کرد: دشمن اراده کرده که کارشکنی و فتنه‌گری کند اما ملت ما اراده کرده است که مسیر پیشرفت را با اقتدار ادامه دهد و در این جنگ اراده‌ها اراده ملت ایران تا کنون پیروز شده و از این پس نیز پیروز خواهد شد. تردید نداریم که در جنگ اراده‌ها مردم دل‌داده به خدا و نیروهای مسلح که توکل به خدا دارند و اعتماد به نفس دارند در میدانهای مختلف پیروزی کسب کرده‌اند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه سربازان، افسران و درجه داران و سرداران همگی آماده خدمت به مردمند، اظهار کرد: برای رفع ناامنی ها و مشکلات و آسیب ها شبانه روز تلاش می کنند؛ انضباط اجتماعی در دستور کارشان است. توجه به قانون و قانون مداری در دستور کار آنهاست؛ مردم احساس می کنند که نیروی انتظامی خدمتگزار آنهاست و لذا مردم این نیرو را دوست دارد.

وی منفورترین نیروی مسلح در دنیا، را ارتش آمریکا دانست و افزود: هیچ ارتشی در دنیا اینقدر مورد نفرت مردم نیست؛ امروز مسأله فلسطین و غزه و مردم مظلوم و مقتدر فلسطین را ببینید که مسأله جهان بشریت شده است. دنیا با همه وجود از رژیم صهیونیستی و نیروهای مسلح آمریکا و نیروهای تحت حمایت آنها نفرت دارد؛ این افتخار جمهوری اسلامی ایران است که نیروهای مسلح آن ایمان به خدا دارند و تحت فرمان فرماندهی فرمانده کل قوا و نایب امام زمان (عج) هستند.

آیت الله رئیسی گفت: مأموریت نیروهای مسلح خدمتگزاری به مردم و ایجاد امنیت است که مأموریتی بسیار بزرگ و حیاتی است؛ شرط این مسیر توکل به خدا و اعتماد به نفس و اعتماد به داشته های خود است که امروز بحمدالله وجود دارد و با همه وجود از نظام سلطه، مستکبران و ظالمان نفرت دارند. یقین داریم این وعده الهی که تا کنون برای ملت ما قبل مشاهده است و نصرت الهی و پیروزی در صحنه هاست را باز هم شاهد خواهیم بود مقاومت جانانه ملت فلسطین هم به پیروزی فلسطین عزیز و نابودی رژیم صهیونیستی منتهی خواهد شد.

رییس جمهور با تاکید بر اینکه در کشور ما مردم نقش برجسته دارند، بیان کرد : مردمی که وظیفه شناسند و در همه عرصه ها حضور دارند؛ دنیا حضور مردم در ۲۲ بهمن و در پای صندوق های رأی دید؛ مردم را کمک به نیروهای مسلح دیده ایم. در کشور ما نقش مردم برجسته است؛ مردم تصمیم می گیرند و اراده می کنند و من از همینجا صمیمانه از مردم و نیروی انتظامی و نیروهای مسلح به خاطر برگزاری با شکوه انتخابات. 
 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار