کد خبر: 1219301
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
سخنگوی دولت گفت: رئیس‌جمهور در جلسه امروز ضمن تاکید مجدد درباره امدادرسانی و کمک به مردم سیستان و بلوچستان، برای سرکشی میدانی از وضعیت این استان عازم این سیستان می‌شود.

جوان آنلاین:  علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست این هفته هیئت دولت طی سخنانی گفت: رئیس‌جمهور  در جلسه امروز مجدداً درباره امدادرسانی و کمک به مردم سیستان و بلوچستان تأکید داشتند.

به گزارش ایرنا، وی افزود: آقای رئیسی هم‌چنین برای سرکشی میدانی از وضعیت سیستان و بلوچستان عازم این استان شد.

بهادری خاطرنشان کرد: امروز هیات دولت با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه نسبت به ارجاع اختلاف برخی طرح‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی به داوری موافقت کرد تا این اختلافات سریع‌تر به نتیجه برسد.

سخنگوی دولت گفت: هیات وزیران هم‌چنین با درخواست وزیر علوم با صدور مجوز برگزاری وزرای علوم و فناوری کشورهای اسلامی موافقت کرد. این اجلاس سال آینده به میزبانی ایران تشکیل می‌شود.

وی درباره سفر اخیر رئیس‌جمهور به الجزایر و حضور در اجلاسیه همکاری کشورهای صادرکننده‌ی بیان کرد: وزارت نفت موفق شده جایگاه نخست را در جمع‌آوری گازهای مشعل در بین اعضای این اجلاسیه کسب کند. این مهم از جهت زیست‌محیطی و جلوگیری از هدررفت منابع، اهمیت بسیار دارد.

سخنگوی دولت در ادامه گفت: میانگین رشد تولید گاز در  ایران 5 درصد است و وزارت نفت بین کشورهای صادرکننده گاز، رتبه نخست را در افزایش نرخ تولید گاز دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار