کد خبر: 1220289
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا به شهروندان توصیه کرد که برای تهیه بلیت و مسافرت از آژانس‌های مسافرتی معتبر و مجاز استفاده کنند.

جوان آنلاین:  سرهنگ محمد شریفی در آستانه آغاز مسافرت‌های نوروزی اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن پایان سال و شروع تعطیلات نوروز، برخی شهروندان برای انجام مسافرت‌های نوروزی و تهیه بلیت به آژانس‌های مسافرتی مراجعه می‌کنند. اما باید توجه داشته باشند فقط به آژانس‌ها و تورهای مسافرتی معتبر و مجاز مراجعه کنند و از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند، خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: برخی افراد شیاد با تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی و ارسال پیامک و چاپ آگهی در مطبوعات به‌منظور اعزام مسافران و گردشگران به شهرها و کشورهای مختلف از طریق این تورها کلاهبرداری می‌کنند. شهروندانی که تحت تأثیر این تبلیغات قرار می‌گیرند، پس از ثبت‌نام و پرداخت وجه بلیت را تهیه و بعد از مراجعه به فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن یا اتوبوس پی به جعلی بودن بلیت‌ها می‌برند که دیگر کار از کار گذشته است.

سرهنگ شریفی با بیان اینکه در این‌گونه مواقع شرکت مذکور تعطیل و متهمان متواری شده‌اند، به شهروندان توصیه کرد: از پرداخت هرگونه وجه و تحویل اسناد و مدارک به افرادی که با تبلیغات فریبنده، به‌خصوص مدعی اجرای تور با هزینه‌های پایین هستند بپرهیزند.

وی همچنین از هموطنان خواست برای دریافت روادید خود با ارائه گذرنامه به سفارتخانه‌ها مراجعه کنند و از دادن مدارک به افراد ناشناس یا افرادی که خود را نماینده شرکت‌ها یا آژانس‌ها معرفی می‌کنند خودداری کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار