کد خبر: 1221967
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت:۱۸۲ هزار ماموریت در فاصله زمانی ٢۵ اسفند سال گذشته تا هشتم فروردین ماه امسال توسط اورژانس انجام شده است.

جوان آنلاین:  دکتر بهرام عین‌اللهی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی کاشان افزود:پنج هزارو ۷۰۰ آمبولانس،۶۴ اتوبوس آمبولانس،۲ هواپیمای اورژانس ، ۵۲ بالگرد اورژانس ،۲۷۰ موتورلانس و پنج شناور دریایی با ۲۶ هزار نیروی انسانی اورژانس مشغول فعالیت هستند.

وی اظهار کرد: از ۲۵ اسفند پارسال تا امروز ۶۰۷ هزار تماس با اورژانس گرفته شده،۵۸ هزار بیمار در محل درمان و ۷۷ هزار نفر به مراکز درمانی اعزام شدند

وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: در این مدت ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار مراجعه کننده به بیمارستان ها داشته ایم ، برای ۸۵۰ بیمار بدحال عملیات احیا انجام شده است،۴۷۰ هزار بیمار بستری و۱۱۶ هزار عمل جراحی انجام شده ، ۸۷۰ هزار بازرسی توسط ماموران بهداشت انجام شده و ۶۳۶ هزار بازرسی موادغذایی و ۲۳۳ هزار بازرسی اماکن انجام شده است.

عین اللهی گفت:۲۱ هزار اماکن بین راهی بازرسی شده و به دلیل عدم رعایت مسایل بهداشتی ۲ هزارو ۷۰۰ مرکز پلمب شده است،۸۵۵ هزار کیلوگر مواد غذایی فاسد در این ایام کشف و امحا شده است.

وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی بیان کرد:بیمارستان امام حسن(ع)شهرستان آران و بیدگل امسال راه اندازی می شود و اعتبار لازم آن هم تخصیص یافته است.

وی افزود:هدف ما از سفر به کاشان بررسی نحوه خدمات در ایام نوروز است و رسیدگی به بیماران در این ایام مطلوب بوده و همه بیماران توسط پزشک متخصص ویزیت شده اند،بیمارستان شهید بهشتی از بهترین بیمارستان های استان اصفهان است،در بخش تاسیسات و ساختمان ضعف هایی دارد که به دنبال رفع این مشکل هستیم.

جمعیت نزدیک به ۵۰۰ هزار نفری شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان و شهرستان آران و بیدگل با بیش از ۱۰۳ هزار نفر جمعیت در حدود ۲۱۵ کیلومتری اصفهان قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار