کد خبر: 1227813
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰
در راستای تامین برق مصرفی در ساعات اوج بار در تابستان سالجاری ، ۲۰۷ مولد‌ خودتامین با ظرفیت ۱۲۰ مگاوات در سطح استان شناسایی شدند که در مدار قرار خواهند گرفت.
زارع

به گزارش جوان آنلاین،سرپرست شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت : در سال۱۴۰۳ تعداد ۲۰۷دیزل ژنراتور در سطح استان شناسایی شده است و صاحبان مولدهای خودتامین برق در بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اداری و تجاری این استان برای عبور از اوج بار مصرف مشارکت خواهند داشت.

یوسف اینانلو افزود: از سال گذشته کلیه مولدها به کنتور هوشمند مجهز شده اند.

این مسئول یکی از اقدامات جهت عبور بدون خاموشی از دوران اوج مصرف تایستان سالجاری را آماده به کاری و وارد مدار شدن مولدهای سازمان ها و مراکز دولتی عنوان کرد و اظهار داشت : ادارات، نهادها و ارگان‌ها باید در روزهای کاری هفته و در ساعات اوج مصرف برق ، مولدهای خود تامین (دیزل ژنراتور) را وارد مدار کنند و ارتباط را با شبکه عمومی توزیع برق، قطع کنند.

اینانلو، تاکید کرد:دستگاههای اجرایی و دولتی حتما بایستی در وقت اداری ۳۰ درصد و خارج از وقت اداری ۶۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند و تحقق این موضوع با جدیت و به صورت مستمر مورد بررسی و پایش قرار خواهد گرفت.

سرپرست شرکت توزیع برق استان قزوین در خاتمه اظهار داشت :امیدواریم که با همکاری همه مشترکین در مدیریت مصرف از دوران اوج مصرف برق تابستان با موفقیت عبور نماییم.

برچسب ها: شرکت برق ، نیرو ، قزوین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار