کد خبر: 799856
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۰
به همت شیلات هرمزگان و در راستای اقتصاد صورت گرفت:
مدیر کل شیلات هرمزگان از مشارکت جامعه صیادی استان در راستای اقتصاد مقاومتی و کاهش فشار بر ذخایر آبزیان در توسعه آبزی پروری خبر داد.
سید پرویز محبی با بیان اینکه صنعت شیلات و آبزیان از قدیمی ترین و موثرترین راه های درآمدی مردم استان بوده است و دولت تدبیر و امید نیز به آن توجه ویژه ای دارد گفت: در همین راستا و در سال های اخیر پیرو منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و همچنین سیاست های توسعه ای دولت تدبیر و و امید برابر با سیاست های سازمان شیلات ایران مبنی بر مشارکت جامعه صیادی در آبزی پروری شیلات هرمزگان با جلسات توجیهی و مکرر توانسته است جامعه صیادی را به سمت آبزی پروری سوق دهد.
وی احیا سایت پرورش میگو دوستکو در جزیره قشم توسط بخشی از صیادان این شهرستان را دست آوردی مهم در این زمینه خواند و افزود: این سایت در قالب 150 هکتاری باسرمایه صیادان در حال احداث است که بدون شک نقش مهمی در کاهش فشار بر ذخایر آبزیان خلیج فارس و افزایش آبزی پروی خواهد داشت.
محبی تصریح کرد:امید است این سایت پرورش میگو با توجه به اینکه از جدیدترین روشهای روز دنیا بهره می گیرد به یک نمونه موفق در استان و کشور تبدیل شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر