کد خبر: 940086
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی آذربایجان‌شرقی خبر داد
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریزگفت: در 9 ماهه امسال ۵۰ هزار و ۵۵۶ ماموریت توسط اورژانس تبریز و ۲۶هزار و۷۲۷ماموریت در شهرستان‌ها انجام شد

 فرزاد رحمانی   اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۷۷ هزار و ۲۸۳ماموریت تصادفی و غیرتصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شد.

وی افزود: از این تعداد  ۶۰هزار و ۵۴۱ مورد ماموریت غیرتصادفی و ۱۶هزار و۷۴۲ماموریت تصادفی  بود.

رحمانی گفت: ۵۰ هزار و ۵۵۶ ماموریت اورژانس استان در ۹ ماهه سال جاری در شهر تبریز و ۲۶ هزار و ۷۲۷ماموریت در سایر شهرستان ها انجام شده است.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز اظهار داشت: از مجموع ماموریت های غیرتصادفی، ۴۲ هزار و ۷۳۹ مورد در تبریز و ۱۷هزار و ۸۰۲ ماموریت در سایر شهرستان های آذربایجان شرقی انجام شد.

وی ادامه داد: از مجموع ماموریت های غیرتصادفی ۳۰ هزار و ۲۳۶ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۱۷ هزار و ۲۳۵ نفر نیز در محل درمان شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز افزود: ۱۶ هزار و ۴۲۶ نفر از مصدومان تصادفی به مراکز درمانی منتقل شدند و یک هزار و ۴۹۴ مصدوم نیز در محل درمان شدند.

وی ادامه داد: کارشناسان این مرکز مرگ ۲۴۶نفر را در ماموریت‌های تصادفی و ۲ هزار و ۵۹ نفر را در ماموریت های غیرتصادفی در محل تایید کردند.

رحمانی اعلام کرد: نیروهای اورژانس استان در این مدت۴هزار و ۳۶۶ مورد ماموریت قلبی، ۶۴۵ مورد سکته مغزی، ۲ هزار و ۱۶۰ مورد مشکل تنفسی، ۲۸۵ مورد سوختگی، ۴۵۹ مورد نیز ماموریت مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن انجام دادند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر